فروش گوشی‌های سامسونگ به کمتر از ۳۰۰ میلیون واحد رسید - تکفارس 
فروش گوشی‌های سامسونگ به کمتر از ۳۰۰ میلیون واحد رسید - تکفارس 

فروش گوشی‌های سامسونگ به کمتر از ۳۰۰ میلیون واحد رسید

آرمین مکاری
۶ دی ۱۳۹۹ - 21:00
فروش گوشی‌های سامسونگ به کمتر از ۳۰۰ میلیون واحد رسید - تکفارس 

طبق گزارش‌های منتشرشده، صادرات گوشی‌های سامسونگ برای اولین بار در ۹ سال گذشته به کمتر از ۳۰۰ میلیون دستگاه رسیده است اما به‌نظر می‌رسد این شرکت با توجه به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا انتظار افت فروش را داشته است. انتظار داریم سامسونگ برای جبران آمار فروش خود، در سال ۲۰۲۱ عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و سری‌های میان‌رده و پایین‌رده ۵G خود را به‌طور کامل گسترش دهد.

در این گزارش اشاره شده است که فروش کلی سامسونگ در پایان سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰، ۱۸۹٫۴ میلیون دستگاه بوده است و این رقم برای کل سال، ۲۷۰ میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود. با این وجود، سامسونگ قصد دارد ۳۰۷ میلیون گوشی را در سال ۲۰۲۱ به بازارهای سراسر جهان ارسال کند. از ۳۰۷ میلیون تلفن همراه، ۲۸۷ میلیون گوشی‌هوشمند و مابقی آن‌ها مدل‌های ساده هستند. این غول کره‌ای قصد دارد در سال ۲۰۲۱ مجموعاً ۴۹٫۸ میلیون از پرچم‌دارهای خود، از جمله سری گلکسی S21 و سری‌های تاشو تولید کند و در نیمه دوم سال آینده، گوشی‌های تاشوی سامسونگ ممکن است جایگزین سری نوت این شرکت شوند.

فروش گوشی‌های سامسونگ به کمتر از ۳۰۰ میلیون واحد رسید - تکفارس 

تحلیل‌گران حوزه فناوری پیش‌بینی می‌کنند که سامسونگ با عرضه گلکسی S21 در ژانویه سال آینده، یک گوشی ۵G با قیمت پایین روانه بازار خواهد کرد. این شرکت برای استفاده از تحریم‌های آمریکا علیه هواوی این کار را انجام خواهد داد که در صورت موفقیت، سهم بیشتری از بازار نوظهور گوشی‌های ۵G را به خود اختصاص می‌دهد. این کار ممکن است بتواند آمار فروش سامسونگ را به سال‌های گذشته برساند. همچنین اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن هستند که سامسونگ درحال آماده‌سازی مدل‌هایی از گلکسی A32 ،A52 و A72 است. علاوه بر این، سامسونگ گلکسی A32 اخیراً گواهی‌نامه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را اخذ کرده است و براساس شایعات منتشرشده، این دستگاه سال آینده رسماً عرضه خواهد شد. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که قیمت این دستگاه در حدود ۳۶۴ دلار است که ارزان‌ترین مدل ۵G گوشی‌های سامسونگ خواهد بود، در صورتی که قیمت رقیب این گوشی، یعنی ریلمی V3 حدود ۱۵۰ دلار است. این محدوده قیمت، هدف تولیدکنندگان چینی برای عرضه گوشی‌های هوشمند ۵G در سال آینده خواهد بود و این امر قطعاً کار سامسونگ را برای رقابت با آن‌ها سخت‌تر می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید