فهرست TENAA ویوو X60 پرو خصوصیات جدیدی از آن را فاش می‌کند - تکفارس 
فهرست TENAA ویوو X60 پرو خصوصیات جدیدی از آن را فاش می‌کند - تکفارس 

فهرست TENAA ویوو X60 پرو خصوصیات جدیدی از آن را فاش می‌کند

مجید مهرعلی
۶ دی ۱۳۹۹ - 19:00
فهرست TENAA ویوو X60 پرو خصوصیات جدیدی از آن را فاش می‌کند - تکفارس 

اوایل ماه میلادی، سه گوشی جدید ویوو با شماره مدل‌های V2059A، V2047A و V2046A از مؤسسه چینی ۳C تأییدیه دریافت کردند. برخی بر این باورند که این شماره‌ها می‌توانند مربوط به سری X60 ویوو باشند. هفته گذشته V2047A به همراه برخی از قابلیت‌های خود در محک گیک‌بنچ  ظاهر شده بود. گمان می‌رود که این شماره مدل مربوط به ویوو X60 و یا X60 پرو باشد. دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعاتی از فهرست TENNA ویوو X60 پرو را به اشتراک گذاشته است.

ویوو X60 پرو با ابعادی برابر با ۱۵۸٫۵ در ۷۳٫۲ در ۷٫۵ میلی‌متر تنها ۱۷۸ گرم وزن دارد. این دستگاه به صفحه‌نمایشی امولد و ۶٫۵ اینچی مجهز است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ +FHD را به ارمغان می‌آورد. تصاویر رسمی این محصول که اخیراً منتشر شده است، نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی دارای لبه‌هایی منحنی است و یک حفره پانچ نیز در وسط قسمت بالای آن تعبیه شده است.

ویوو  X60 پرو از یک باتری با ظرفیت ۴,۱۳۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. فهرست ۳C سری ویوو X60 خبر از آن می‌دهد که سه عضو X60، X60 پرو و X60 پرو پلاس ممکن است از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کنند. تراشه ۲٫۸ گیگاهرتزی اکسینوس ۱۰۸۰ وظیفه نیرو بخشیدن به X60 پرو را بر عهده خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند مورد بحث در بخش حافظه موقت دارای دو گزینه ۸ و ۱۲ گیگابایتی باشد. سیستم‌عامل این دستگاه اوریجن‌اواس (OrigionOS) خواهد بود که بر اساس اندروید ۱۱ عمل می‌کند. ممکن است این محصول در بازار چین در بخش حافظه داخلی دارای دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی باشد.

در بحث تصویربرداری، ویوو X60 پرو دارای یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی است و در بخش پشت آن نیز یک مجموعه چهارتایی از دوربین تعبیه شده است. در این مجموعه، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دستگاه در کنار یک جفت حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی حضور خواهد داشت. از دیگر خصوصیات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت‌ حافظه microSD و حسگر اثرانگشتی در زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید