دو گوشی جدید نوکیا گواهینامه TUV را دریافت کردند - تکفارس 
دو گوشی جدید نوکیا گواهینامه TUV را دریافت کردند - تکفارس 

دو گوشی جدید نوکیا گواهینامه TUV را دریافت کردند

حامد شهرزاد
۵ دی ۱۳۹۹ - 13:32
Nokia phones

HMD گلوبال بهترین سال خود را در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا تجربه نکرد. عملکرد این دستگاه‌ها در زمینه فروش ضعیف بود و در نهایت، درآمد این شرکت تحت تأثیر بیماری همه‌گیر COVID-19 قرار گرفت که باعث به تعویق افتادن معرفی و عرضه چندین گوشی شد. بسیاری از دستگاه‌های این شرکت چندین ماه به تأخیر افتادند و HMD گلوبال بار دیگر مجبور شد نوکیا ۹٫۳ پیورویو خود را به تعویق بیندازد. ما از ماه‌های اول سال ۲۰۲۰ منتظر پرچم‌دار جدید این شرکت بوده‌ایم اما اکنون و با رسیدن روزهای پایانی سال، دیگر امیدی به معرفی آن تا قبل از سال آینده نیست. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱، نوکیا با استفاده از عرضه دستگاه‌های بیشتر و گوشی هوشمند پرچم‌داری که مدت‌ها در انتظار آن بوده‌ایم، در حال بازیابی قدرت خود باشد. امیدواریم این گوشی‌ها را نه با یک تراشه منسوخ‌شده که با تراشه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ ببینیم.

Nokia phones

به نظر می‌رسد این شرکت زمینه‌های معرفی تلفن‌های هوشمند جدید ۲۰۲۱ خود را آماده کرده است. امروز، دو باتری نوکیای جدید توسط TUV Rheinland تأیید شده‌اند. این موضوع اشاره به ورود دو دستگاه مجزا دارد. باتری‌های مجاز جدید نوکیا WT340 و CN110 هستند. باتری نوکیا WT340 دارای ظرفیت اسمی ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و ظرفیت حقیقی باتری آن ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت است. مدل باتری CN110 نیز دارای ظرفیت اسمی ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت حقیقی باتری آن ۴۷۷۰ میلی‌آمپر ساعت است.

Nokia phones

دو گوشی هوشمند جدید در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند

این گواهینامه نشان می‌دهد که نوکیا در آینده نزدیک، دو گوشی هوشمند با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت و ۴۴۷۰ میلی‌آمپر ساعت را به بازار عرضه خواهد کرد. اندازه باتری تعجب‌آور نیست زیرا این شرکت تمایل به تولید تلفن‌های هوشمند با باتری بزرگ دارد. متأسفانه، جزئیات زیادی در مورد این دو دستگاه آینده ارائه نشده است اما می‌توانیم فرض کنیم که آن‌ها بخشی از مجموعه ۲۰۲۱ تلفن‌های نوکیا هستند.

این برند امسال محصولات زیادی را در بخش گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه نکرده است. با این حال، حضور خود را به بخش‌های مختلف بازار گسترش داده است. در حال حاضر، ما تلفن‌های هوشمند نوکیا، چراغ‌های وای-فای، لوازم جانبی صوتی، تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و استریم باکس‌های اندرویدی را از این برند در بازار شاهد هستیم. به‌تازگی، این شرکت از یک سیستم تهویه هوا در بازار هند و با قیمت پایه ۳۰۹۹۰ روپیه (۴۲۱ دلار) رونمایی کرده است.

Nokia phones

دیروز، این شرکت تاریخ عرضه آخرین محصول خود را در سال ۲۰۲۰ در هند اعلام کرد. این برند از گوشی نوکیا ۲٫۴ در این شبه‌قاره رونمایی کرد. این محصول با یک تراشه هلیو P22 شرکت مدیاتک عرضه می‌شود و با ۳ گیگابایت رم و تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا همراه است. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی و با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. در اروپا، همین تلفن هوشمند تنها ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. حتی در نسخه‌های پایین‌تر، دستگاه جدید نوکیا در اروپا گران‌تر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.