احتمال عرضه اپل تی‌وی ۲۰۲۱ با تمرکز روی بازی‌های ویدیویی - تکفارس 
احتمال عرضه اپل تی‌وی ۲۰۲۱ با تمرکز روی بازی‌های ویدیویی - تکفارس 

احتمال عرضه اپل تی‌وی ۲۰۲۱ با تمرکز روی بازی‌های ویدیویی

مهدی ملکی
۴ دی ۱۳۹۹ - 16:00
اپل تی‌وی

اخبار اخیری که وب‌سایت بلومبرگ (Bloomberg) منتشر کرده، باری دیگر روی این مورد اشاره می‌کند که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک اپل تی‌وی (Apple TV) با تمرکز روی بازی‌های ویدیویی، ریموت کنترل به‌روز شده و پردازنده جدید است؛ این اخبار اشاره دارند که این محصول در تاریخی نامعلوم از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

خبرنگار وب‌سایت یاد شده پیش‌تر هم اشاره کرده بود که این شرکت در حال کار روی یک ریموت کنترل جدید است که مجهز به ویژگی «یافتن دستگاه من» خواهد بود؛ ما ویژگی مذکور را در محصولات دیگر اپل نیز مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که این قابلیت در مواقع مورد نیاز برای یافتن ریموت، بسیار کاربردی باشد.

در ابتدای مقاله به بازی‌های ویدیویی اشاره کردیم؛ در حقیقت شایعات این‌گونه فاش کرده‌اند که ممکن است این غول آمریکایی یک دسته کاملاً مخصوص برای اپل تی‌وی در نظر گرفته باشد و آن را به زودی معرفی کند. با این وجود فعلاً مشخص نیست که این دسته به چه شکلی خواهد بود و در چه زمانی معرفی خواهد شد.

اوایل امسال یک منبع ناشناس موسوم به Fudge در وب‌سایت توییتر اشاره کرده بود که شرکت یاد شده در حال کار روی انواع مختلفی از اپل تی‌وی‌های ارتقا یافته است که برای کارایی سریع‌تر و روان‌تر به پردازنده‌های A12 و A14 مجهز شده‌اند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، نمی‌توان حدس زد که آیا اپل به استفاده از یک پردازنده خواهد پرداخت یا هر دو نمونه را راهی بازار خواهد کرد. منبع مذکور افزوده بود که شرکت ذکر شده در حال برنامه‌ریزی برای مهیا کردن بازی‌هایی با کیفیت کنسولی برای سرویس اپل آرکید است و برای دست یافتن به این مهم، کیفیت دستگاه‌های مذکور کافی نیست.

شایعات مدام یادآوری کرده‌اند که اپل تی‌وی‌های جدید به جای استفاده از حافظه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت کنونی، از فضاهای ۱۲۸ گیگابایتی و بالاتر بهره خواهند برد.

تمام این گزارش‌ها به دفعات منتشر شده‌اند و با توجه به این که پیش‌تر شاهد عرضه اپل تی‌وی با رزولوشن ۴K نیز بوده‌ایم بنابراین می‌توان انتظار اضافه شدن این قابلیت‌های بالقوه را داشت. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار منتشر شده از این محصولات، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.