روتر وای-فای RT-AX68U ایسوس معرفی شد - تکفارس 
روتر وای-فای RT-AX68U ایسوس معرفی شد - تکفارس 

روتر وای-فای RT-AX68U ایسوس معرفی شد

حامد شهرزاد
۴ دی ۱۳۹۹ - 12:00
ASUS

شرکت ایسوس روتر RT-AX68U را با ویژگی وای-فای ۶ معرفی کرده است. این روتر وای-فای ۶ دو بانده حداکثر سرعت انتقال بی‌سیم تا ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه را فراهم می‌کند و پشتیبانی از هر دو باند رادیویی ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. البته شرکت ایسوس هنوز قیمت مشخصی را برای روتر RT-AX68U منتشر نکرده است اما این شرکت اعلام کرده است که این روتر قیمت زیر ۱۰۰ دلار را هدف قرار می‌دهد.

ایسوس روتر RT-AX68U وای-فای ۶ را با نرخ انتقال بی‌سیم تا ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه معرفی کرده است

روتر RT-AX68U از هر دو باند رادیویی ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند را به‌راحتی متصل کنید تا آن‌ها اتصال پایداری را به این روتر داشته باشند. این روتر به‌وسیله فناوری وای-فای ۶ حداکثر سرعت انتقال داده تا ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این سرعت باعث می‌شود تا روتر ایسوس برای بارگیری بازی‌ها عالی باشد و ثبات این روتر، آن را برای سازندگان محتوا یا پخش‌کننده‌های فیلم مناسب می‌کند. این روتر برای پشتیبانی از فناوری وای-فای ۶ طراحی شده است و می‌تواند پوشش شبکه را تا ۸۰ درصد نسبت به نسخه‌های قبلی وای-فای افزایش دهد.

طراحی روتر RT-AX68U تفاوت چشمگیری با نسخه‌های قبلی دارد چرا که این روتر از طراحی عمودی برخوردار است. این طرح دارای آنتن‌های وای-فای در بالای بدنه است که به سمت بالا رفته است. طراحی جدید روتر RT-AX68U، فضای مورد نیاز این دستگاه را به حداقل می‌رساند و فضای بیشتری را روی میز کار شما فراهم می‌کند. این روتر کوچک برای دفتر کار شما مناسب است.

RT-AX68U

روتر RT-AX68U دارای ویژگی‌های Ai Mesh و Ai Protection است

این روتر دارای ویژگی‌های Ai Mesh و Ai Protection ایسوس است. Ai Mesh به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هر روتر ایسوس دیگری که از Ai Mesh پشتیبانی می‌کند، شبکه وای-فای گسترده ایجاد کنند. این روتر پشتیبانی از Ai Protection را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی دارای یک فناوری جدید است که با فعال شدن آن، یک فیلتر وب به محافظ روتر اضافه می‌شود.

فناوری Ai Mesh با استفاده از روترهای دیگر ایسوس، امکان پوشش بسیار گسترده‌تری را فراهم می‌کند. این ویژگی برای یک خانه یا آپارتمان بزرگ ایده‌آل است.

البته هنوز قیمت رسمی روتر RT-AX68U ذکر نشده است اما ایسوس اعلام کرده است که قیمت زیر ۱۰۰ دلار را برای این روتر در نظر گرفته است. با این کار، روتر جدید ایسوس برای کاربرانی که به دنبال استفاده از فناوری Ai Mesh در یک روتر ارزان برای خانه‌های بزرگ هستند، مناسب خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید