اوپو و سامسونگ به‌زودی تولید گوشی‌های هوشمند را در ترکیه آغاز می‌کنند - تکفارس 
اوپو و سامسونگ به‌زودی تولید گوشی‌های هوشمند را در ترکیه آغاز می‌کنند - تکفارس 

اوپو و سامسونگ به‌زودی تولید گوشی‌های هوشمند را در ترکیه آغاز می‌کنند

حامد شهرزاد
۲ دی ۱۳۹۹ - 17:30
OPPO Samsung smartphone Turkey

برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا ظرفیت تولید و تنوع خود را گسترش دهند. در همین راستا، شرکت مستقر در چین یعنی اوپو و غول کره جنوبی یعنی سامسونگ به‌زودی تولید تلفن‌های هوشمند را در ترکیه آغاز می‌کنند.

اوپو مدتی به بازار ترکیه وارد شده است و اکنون این شرکت آماده است تا تولید خود را در دو تأسیسات آغاز کند که یکی از آن‌ها در استانبول و دیگری در شمال غربی استان کوچائلی است. پیش‌بینی می‌شود این تأسیسات ماه آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

قابل‌ توجه است که این شرکت کل مراحل تولید را در این دو مکان انجام خواهد داد و نه‌ فقط کارهای مونتاژ. طبق این گزارش، مراحل لازم به اتمام رسیده است و این شرکت برای شروع کار ۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

با تولید دستگاه‌هایی در ترکیه، این شرکت برخی از مدل‌های تلفن‌های هوشمند خود را به مناطق دیگر صادر می‌کند. به نظر می‌رسد بازار اروپا کانون اصلی این امر باشد زیرا این شرکت از قبل امکانات مناسبی را در آسیا دارد.

OPPO Samsung smartphone Turkey

از طرف دیگر، سامسونگ الکترونیک مستقر در کره جنوبی نیز قصد دارد تولید خود را در ترکیه آغاز کند اما برخلاف اوپو، خود شرکت سامسونگ تسهیلات لازمه را ایجاد نمی‌کند ولی یک پیمان‌کار فرعی در استانبول استخدام کرده است.

درست مانند دیگر شرکت‌های بزرگ، سامسونگ نیز در تلاش است تا امکانات تولید خود را در کشورهای دیگر گسترش دهد چرا که این شرکت در حال تمرکز روی کاهش وابستگی خود به شرکت‌های چینی است. اخیراً ساخت یک کارخانه نمایشگر جدید توسط این کمپانی در هند آغاز شده است. این شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین کارخانه تولید تلفن‌های هوشمند در هند را در اختیار دارد و آن را اداره می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.