شایعه: وان پلاس ۹ به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است - تکفارس 
شایعه: وان پلاس ۹ به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است - تکفارس 

شایعه: وان پلاس ۹ به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است

مهرداد میرشاهی
۱ دی ۱۳۹۹ - 18:02
رندر گوشی وان پلاس 9 پرو

انتظار می‌رود گوشی های هوشمند وان پلاس ۹، وان پلاس ۹E و وان پلاس ۹ پرو حداکثر تا اواسط ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی به صورت رسمی معرفی شوند. یک منبع چینی هفته گذشته مدعی شد که شرکت وان پلاس احتمالاً برای دوربین سری در دست تولید وان پلاس ۹ با شرکتی آلمانی با نام لیسا (Leica) همکاری می‌کند. اگر این همکاری تحقق پیدا کند، سری محصولات وان پلاس ۹ احتمالاً پیشرفت چشمگیری در زمینه دوربین خود خواهند داشت. اینک اما، اطلاعات جدیدی از سوی SlashLeaks منتشر شده است که تنظیمات دوربین پشتی گوشی هوشمند وان پلاس ۹ را نشان می‌دهد.

این اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که رهبر اصلی دوربین سه‌گانه پشتی وان پلاس، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی الترا ویژن با زاویه دید گسترده با دریچه دیافراگم f/1.9 خواهد بود. این دوربین با یک لنز الترا واید ۲۰ مگاپیکسلی Cine Camera با دیافراگم f/1.8 همراه خواهد بود. لنز سوم دوربین سه گانه وان پلاس ۹ را نیز یک OIS 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو با فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم f/3.4 تشکیل می‌دهد.

در این لحظه نمی‌توان صحت اطلاعات فاش شده را تائید کرد. از این رو، به علاقه‌مندان وان پلاس توصیه می‌شود که منتظر گزارش‌ها و اطلاعات دقیق‌تر درباره سری گوشی های موردانتظار وان پلاس ۹ این شرکت باشند.

بوت شدن وان پلاس 9

اطلاعات فاش شده وان پلاس ۹

وب‌سایت Phonearena، هفته گذشته مشخصات لو رفته وان پلاس ۹ را در اینترنت منتشر کرد. این اطلاعات نشان می‌داد که شرکت وان پلاس برای وان پلاس ۹ از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با نمایشگر صفحه تخت FHD+ با پشتیبانی از HDR و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ نیز قدرت این گوشی را تامین خواهد کرد. این هندست احتمالاً با ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری OxygenOS بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه خواهد بود.

شایعه: وان پلاس ۹ به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است - تکفارس 

این نشریه همچنین ادعا کرده است که وان پلاس ۹ به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و لنز اصلی دوربین پشتی آن نیز ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. تصاویر زنده منتشر شده توسط فون‌آرنا نشان می‌دهد که وان پلاس یک حفره پانچ روی صفحه نمایش خود دارد و ماژول دوربین پشتی آن نیز مستطیل‌شکل خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.