ویژگی HDR به اپلیکیشن گوگل کمرا گو افزوده شد - تکفارس 
ویژگی HDR به اپلیکیشن گوگل کمرا گو افزوده شد - تکفارس 

ویژگی HDR به اپلیکیشن گوگل کمرا گو افزوده شد

مهدی ملکی
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - 11:30
اپلیکیشن گوگل کامرا گو

اپلیکیشن گوگل کمرا گو (Camera Go) همراه با معرفی گوشی نوکیا ۱.۳ در ماه مارس ۲۰۲۰ به عموم نمایش داده شد؛ یک ماه پس از تاریخ مذکور و عرضه دستگاه یادشده، این غول فناوری ویژگی HDR را هم برای اپلیکیشن تازه‌نفس خود منتشر کرد. اکنون نزدیک به ۸ ماه بعد، این قابلیت برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفته است.

ویرایش اندروید گو یک نسخه سبک‌تر از این سیستم‌عامل است که معمولاً برای گوشی‌های پایین‌رده در نظر گرفته می‌شود. در حقیقت این نسخه برای دستگاه‌هایی با رم ۲ گیگابایت و حتی کمتر طراحی شده است. بیشتر این محصولات در کشورهای در حال توسعه به فروش می‌رسند زیرا به این صورت می‌توانند اولین خریداران گوشی‌های هوشمند را به سمت خود جذب کنند.

گوگل گاهی اوقات ویژگی‌های جدیدی را برای این نسخه از سیستم‌عامل خود معرفی می‌کند و اوایل امسال هم به همین دلیل شاهد عرضه اپلیکیشن کمرا گو بودیم. چند ماه پس از معرفی رسمی آن توسط شرکت مذکور، این اپلیکیشن «حالت شب» را در ماه اکتبر میلادی دریافت کرد.

حال دو ماه پس از آن موضوع، کمرا گو دومین ویژگی اصلی و بزرگ خود را هم دریافت نموده است. این شرکت با ارسال یک توییت در حساب رسمی توییتر اندروید، افزوده شدن قابلیت HDR به این اپلیکیشن را تایید کرده است.

در این توییت تذکر داده شده که نتیجه نهایی تصاویر گرفته‌شده توسط فناوری HDR ممکن است با توجه به سازنده گوشی‌هوشمند متفاوت باشد. به هر حال این تصاویر به واسطه فناوری یادشده، باید کیفیت بهتری را به نمایش بگذارند.

همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، کمرا گو تنها در دستگاه‌هایی که از ویرایش اندروید گو استفاده می‌کنند قابل دسترسی است؛ بنابراین اگرچه شما قادر به نصب آن روی دستگاه‌های دارای اندروید ۸ یا بالاتر هستید اما لازم به ذکر است که حالت شب و HDR برای شما کار نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید