گوشی موتو G پلی از طریق داشبورد گوگل پلی لو رفت - تکفارس 
گوشی موتو G پلی از طریق داشبورد گوگل پلی لو رفت - تکفارس 

گوشی موتو G پلی از طریق داشبورد گوگل پلی لو رفت

مهدی ملکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 18:00
گوشی موتو G پلی

موتورولا در حال گسترش تعداد گوشی‌های هوشمند خود است و به نظر می‌رسد که این محصولات در سال آینده از این هم بیشتر گسترش پیدا کنند؛ یکی از این گوشی‌ها که ظاهراً ما باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم، موتو G پلی است.

جدا از نامگذاری عجیب این دستگاه، موتو G پلی احتمالاً جانشین موتو G9 پلی باشد؛ در واقع ما هیچ نظری نداریم که چرا موتورولا نمی‌تواند عدد بعد از ۹ را هم در نظر بگیرد!

به هر حال موتو G پلی (نسخه سال ۲۰۲۱) در داشبورد گوگل پلی مشاهده شده است. فهرست‌بندی موجود در این داشبورد این موضوع را فاش می‌کند که دستگاه مورد بحث مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون ۴۶۰ است؛ البته این اقدام موتورولا با توجه به گوشی قبلی سری که از تراشه قوی‌تر اسنپ‌دراگون ۶۶۲ بهره می‌برد، جای تعجب دارد.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر HD+ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۶۰۰ است و هنگام عرضه از اندروید ۱۰ بهره‌مند خواهد بود که با توجه به شرایط کنونی و انتشار اندروید ۱۱، جای تاسف دارد. شما می‌توانید انتظار ۳ گیگابایت رم را در این مدل داشته باشد اما به نظر می‌رسد که گزینه‌های بیشتری هم در درسترس قرار بگیرند.

همان‌طور که می‌توان از تصویر اصلی این پست متوجه شد، دستگاه یادشده برای جای‌دادن دوربین سلفی خود در نمایشگر جلویی از یک بریدگی قطره‌شکل بهره می‌برد و دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. از آن‌جایی که محل قرارگیری دکمه پاور برجسته است، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حسگر اثرانگشت همانند موتو G9 پلی در پشت دستگاه قرار گرفته باشد.

هنوز مشخص نیست که موتو G پلی چه زمانی به طور رسمی معرفی شود اما در شرایط فعلی بازار گوشی‌های میان‌رده، عرضه این محصولات در فاصله‌های چندماهه طبیعی است؛ بنابراین به نظر می‌رسد نیازی نباشد تا مدت زیادی را برای این موضوع صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید