هدست بی‌سیم جنسیس سلن ۴۰۰ عرضه شد - تکفارس 
هدست بی‌سیم جنسیس سلن ۴۰۰ عرضه شد - تکفارس 

هدست بی‌سیم جنسیس سلن ۴۰۰ عرضه شد

حامد شهرزاد
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 12:00
Selen-400

هدست بی‌سیم مخصوص بازی سلن ۴۰۰ سازگاری گسترده‌ای را برای پشتیبانی از کنسول‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ و حتی رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که عمر باتری هدست سلن ۴۰۰ تا پانزده ساعت است و به گیمرها اجازه خواهد داد تا بیش از نیم روز بدون نیاز به شارژ مجدد به‌راحتی از این هدست استفاده و بدون وقفه بازی کنند. این هدست در حال حاضر از طریق وب‌سایت جنسیس و با قیمت ۸۹ دلار برای خرید در دسترس است.

Selen-400

هدست مخصوص بازی سلن ۴۰۰ دارای طراحی منحصربه‌فرد قرمز و مشکی است که باعث می‌شود استفاده از آن راحت‌تر باشد. این هدست دارای قیمت ۸۹ دلار است

هدست مخصوص بازی سلن ۴۰۰ با طراحی رنگ قرمز و سیاه، طراحی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. این هدست همچنین به لطف وزن کم و کیفیت ساخت بالا که از مواد بادوام ساخته‌شده، قابلیت تحرک را آسان‌تر می‌کند. این مواد شامل روکش پلاستیکی و هدبند آلومینیومی برای اطمینان از دوام این محصول است. هدبند بادوام این هدست از ابر پوشیده شده از چرم ممتاز استفاده می‌کند که به‌منظور اطمینان از ظاهر بی‌عیب و نقص و سطح راحتی بالا برای گیمرها استفاده شده است. هدبند هدست مخصوص بازی سلن ۴۰۰ می‌تواند متناسب با شکل سر هر شخص مورداستفاده قرار گیرد.

این هدست در هر گوشی از درایورهای ۵۰ میلی‌متری برخوردار است و فناوری استریو ۲.۰ صدای عمیق و واضحی را به کاربر ارائه می‌دهد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا صدای دشمنان اطراف را با دقت بیشتری بشنوند. این هدست دامنه فرکانسی گسترده‌ای از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را ارائه می‌دهد که توانایی تولید دقیق اصوات را فراهم می‌کند. این هدست مجهز به یک باتری بادوام طولانی است که می‌تواند با یک بار شارژ حداکثر پانزده ساعت کار کند و می‌توان بیش از نیمی از روز، بدون نیاز به اتصال هدست به سیم شارژ از آن استفاده کرد.

Selen-400

هدست مخصوص بازی سلن ۴۰۰ یک هدست کاملاً بی‌سیم است که از پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند

گیمرها با استفاده از این هدست نیازی نیست تنها به یک دستگاه محدود باشند و پشتیبانی از نینتندو سوییچ به گیمرها اجازه می‌دهد تا از این هدست در هرکجا که بخواهند استفاده کنند.

این هدست از گوشی‌های فوق‌العاده نرم و راحت استفاده می‌کند که با چرم ممتاز پوشانده شده‌اند و این هدفون‌ها برای کاهش احساس فشار بر سر کاربر طراحی شده‌اند درحالی‌که صدای محیط را کاهش می‌دهند. این هدست به گیمرها اجازه می‌دهد تنها بر روی صداهای بازی تمرکز کنند که این موضوع موجب تجربه بهتری نسبت به هدست های مشابه می‌شود.

هدست مخصوص بازی سلن ۴۰۰ جنسیس در حال حاضر از طریق وب‌سایت این شرکت برای خرید در دسترس است و قیمت این هدست ۸۹ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید