گلکسی M12 سامسونگ گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی M12 سامسونگ گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی M12 سامسونگ گواهینامه FCC را دریافت کرد

حامد شهرزاد
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - 19:30
Galaxy M12

انتظار می‌رفت که گلکسی M12 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وارد بازار شود اما به نظر می‌رسد که این مورد درست نبوده است زیرا این گوشی هوشمند که دارای شماره مدل M12 SM-M127F/DS است، توسط FCC با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تائید شده است.

اسناد موجود در وب‌سایت تنظیم‌کننده به‌طور صریح به ظرفیت باتری اشاره‌ای ندارند اما آن‌ها می‌گویند که M12 به همراه یک باتری با شماره مدل EB-BM207ABY بسته‌بندی می‌شود که یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است.

FCC تمام مشخصات گلکسی M12 را به‌طور جزئی مشخص نکرده است اما به لطف نرم‌افزار بنچمارک گیکبنچ (Geekbench)، ما می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای تراشه اگزینوس ۸۵۰ و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است. گوشی هوشمندی که آزمون بنچمارک را اجرا کرد ۳ گیگابایت رم داخلی داشت، اما ممکن است حافظه بیشتری داشته باشد.

Galaxy M12 Geekbench

رندرهای منتشرشده از گلکسی M12 نشان داد که این تلفن هوشمند از یک نمایشگر دارای بریدگی بهره می‌برد و در عقب با دوربین چهارگانه مجهز می‌شود. این دستگاه از یک حسگر اثرانگشت نصب‌شده در کنار دستگاه بهره می‌برد و دارای یک پورت USB-C در پایین است که توسط یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به آن متصل می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید