آنر قصد دارد به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۱ برسد - تکفارس 
آنر قصد دارد به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۱ برسد - تکفارس 

آنر قصد دارد به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۱ برسد

آرمین مکاری
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - 20:00
آنر قصد دارد به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۱ برسد - تکفارس 

با جدایی کامل برند آنر از هواوی، آقای ژائو مینگ، رئیس آنر، اعلام کرد که آنها به برند شماره یک گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل خواهند شد. حال طبق اخبار منتشرشده، هدف این شرکت برای سال ۲۰۲۱، رسیدن به آمار فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند است.

منابع اعلام کرده‌اند شرکت آنر قصد دارد بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه را در سال ۲۰۲۱ به فروشگاه‌ها ارسال کند اما آنها جزئیات بیشتری را برای این هدف‌گذاری ارائه نکردند. همچنین مشخص نشده است که هدف ۱۰۰ میلیون گوشی، تنها برای فروش در چین است یا در سراسر جهان.

طبق آمار فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹، هواوی (از جمله آنر) با فروش ۱۴۰.۶ میلیون واحد، مقام اول فروش را به خود اختصاص داده بود. مقام دوم این لیست توسط ویوو (VIVO) با ۶۶.۵ میلیون دستگاه تصاحب شده بود. بعد از این دو برند، اوپو با ۶۲.۸ میلیون و شیائومی با ۴۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته‌شده به ترتیب در مقام سوم و چهارم قرار داشتند. همچنین اپل که تنها شرکت خارجی در میان پنج برند برتر فروش بود، تنها ۳۲.۸ میلیون گوشی را به فروش رسانده بود. بنابراین احتمالاً منظور از ۱۰۰ میلیون واحد، تنها برای بازار چین باشد.

یک منبع نزدیک به کوالکام اعلام کرده است که مذاکرات بین کوالکام و آنر به خوبی انجام شده است و انتظار داریم که کوالکام به همکاری با آنر برای تامین قطعات گوشی‌های این شرکت چینی بپردازد. علاوه بر این، توافق‌نامه‌ای بین مدیاتک و آنر درحال شکل‌گیری است و مدیاتک در نظر دارد تا سال آینده تراشه‌های ۵G را برای آنر عرضه کند. اگر آنر موفق به همکاری با هرکدام از سازنده‌ها شود، مشکل مربوط به تامین تراشه‌های گوشی آن به‌طور کامل برطرف خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید