گزارشی جدید، خبر از لوازم جانبی سری گلکسی S21 می‌دهد - تکفارس 
گزارشی جدید، خبر از لوازم جانبی سری گلکسی S21 می‌دهد - تکفارس 

گزارشی جدید، خبر از لوازم جانبی سری گلکسی S21 می‌دهد

مجید مهرعلی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 14:00
گزارشی جدید، خبر از لوازم جانبی سری گلکسی S21 می‌دهد - تکفارس 

احتمال می‌رود سامسونگ رویداد گلکسی آنپکت ۲۰۲۱ را در ماه ژانویه برگزار و در تاریخ ۲۵ دی‌ماه (January 14) از سری گلکسی S21 رونمایی کند. کمی بیش از یک ماه تا تاریخ یادشده باقی مانده است و منابع مختلف به فاش کردن اطلاعات مختلف در رابطه با گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 الترا می‌پردازند. مای‌اسمارت‌پرایس (MySmartPrice) با همکاری با شخصی به نام ایشان اگاروال (Ishan Agarwal) دست به انتشار اطلاعات جدیدی درباره لوازم جانبی سری پرچم‌دار جدید سامسونگ زده است.

گزارش یادشده آشکار می‌کند که سامسونگ طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را در کنار گلکسی S21، +S21 و نسخه الترا به فروش خواهد رساند. کلیر ویو کاور (Clear View Cover)، لد کاور (Led Cover)، لد ویو کاور، سیلیکون کیس (Silicone Case)، لزر کاور (Leather Cover)، پروتکتیو استندنیگ کاور (Protective Standing Cover)، کلیر پروتکتیو کاور (Clear Protective Cover)، کلیر استندینگ کاور و کلیر کاور از جمله نام‌هایی هستند که به لوازم جانبی سری گلکسی S21 نسبت داده شده است.

کاربران گلکسی S21 و گلکسی +S21 این شانس را خواهند داشت تا از کوادرات کیس (Kvadrat Case) در رنگ‌های سبز و بنفش بهره ببرند. سامسونگ تاکنون پشتیبانی قلم نوری S-Pen را جز برای سری نوت امکان‌پذیر نکرده است. شخصی که در بالا نام او برده شد، ادعا کرده است که گلکسی S21 الترا اولین گوشی هوشمند عضو سری S خواهد بود که پشتیبانی از S-Pen را به همراه دارد. با این حال در این محصول محفظه‌ای برای قرارگیری این قلم نوری در نظر گرفته نشده است. در گزارش موردبحث ادعا شده است که سامسونگ S-Pen را در کنار سیلیکون کیس می‌فروشد تا کاربران بتوانند این قلم نوری را در کنار گلکسی S21 الترا جای دهند.

همان‌طور که گزارش‌های پیشین آشکار کرده‌اند، بسته‌بندی سری گلکسی S21 در برخی بازار‌ها شامل شارژر نخواهد بود. خرده‌فروشی‌های این بازار‌ها تنها کابل USB-C را در داخل بسته‌بندی‌ها قرار می‌دهند و خبری از خود شارژرها نخواهد بود. با استناد به ایشان اگاروال، سامسونگ شارژرها را با قیمت‌هایی پایین‌تر نسبت به گذشته عرضه خواهد. این سازنده از یک شارژر سریع ۳۰ واتی نیز رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید