شایعات به عرضه گوشی‌های تاشو چینی در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند - تکفارس 
شایعات به عرضه گوشی‌های تاشو چینی در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند - تکفارس 

شایعات به عرضه گوشی‌های تاشو چینی در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند

مهدی ملکی
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 19:00
گوشی هوشمند تاشو

براساس گزارش‌های Ross Young از شرکت DisplaySearch که طی چند ماه گذشته جزو منابع خوب درز اطلاعات نمایشگر‌های گوشی‌های هوشمند بوده است،‌ ۲۰۲۱ سال بزرگی برای دستگاه‌های تاشو خواهد بود.

این منبع گزارش می‌دهد که شرکت‌های اوپو، ویوو، شیائومی و همچنین گوگل در سال ۲۰۲۱ اقدام به عرضه دستگاه‌های تاشو خواهند کرد. بالاتر از همه این‌طور انتظار می‌رود که سامسونگ دست به عرضه گلکسی Z فولد ۳، Z فلیپ ۲ و Z فلیپ لایت بزند؛ با این حال، کاربر یادشده اصرار دارد که اکثر منابع، شایعات عرضه Z فولد ۳ لایت را تکذیب می‌کنند و ما شاهد عرضه این دستگاه نخواهیم بود و احتمالاً با یک گوشی تاشو اقتصادی‌تر این خانواده رو به رو خواهیم شد.

با نگاهی گذرا به دیگر شرکت‌ها، این مسئله تعجب‌ برانگیز نخواهد بود که تولیدکنندگان چینی هم به عرضه اینگونه محصولات بپردازند اما باید در نظر بگیریم که فقط بازیکنان این کشور به دنبال فناوری‌های نو نیستند؛ انتظار می‌رود همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، شرکت گوگل هم در آینده‌ای نه چندان دور دست به عرضه یک مدل تاشو از سری پیکسل خود بزند. علاوه بر گوگل که اکنون ذکر شد، شرکت‌های اوپو، ویوو و شیائومی از تولیدکنندگانی محسوب می‌شوند که طبق گزارش‌های Young مجموعاً چهار گوشی هوشمند تاشو به بازار عرضه خواهند کرد.

با توجه به اینکه منبع مذکور برای توضیح گزارش‌های خود از عبارت «گوشی‌هوشمند تاشونده» بهره برده است، ممکن خواهد بود که ما در بین این گوشی‌های رو به عرضه، شاهد یک دستگاه قابل چرخش هم باشیم؛ دستگاهی که قبل‌تر در طراحی‌های هنری اوپو X مدل ۲۰۲۱ آن را دیده بودیم و اکنون به این تصور می‌کنیم که آیا می‌توان شاهد رونمایی از چنین محصولی بود یا خیر. به هر حال پیشرفت فناوری می‌تواند موانع زیادی را هموار کند و ما را به زمانی برساند که چنین تخیلاتی را هم در خط تولید شرکت‌های بزرگ ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.