سامسونگ کارمندان خود را از واحد نمایشگر به واحد نیمه‌هادی منتقل می‌کند - تکفارس 
سامسونگ کارمندان خود را از واحد نمایشگر به واحد نیمه‌هادی منتقل می‌کند - تکفارس 

سامسونگ کارمندان خود را از واحد نمایشگر به واحد نیمه‌هادی منتقل می‌کند

حامد شهرزاد
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 18:30
لوگوی سامسونگ

سامسونگ الکترونیک قصد دارد صدها کارمند خود را از واحد نمایشگر به واحد تجارت نیمه‌هادی خود منتقل کند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که این شرکت قصد دارد از تجارت LCD (نمایشگر کریستال مایع) خارج شود.

طبق گزارش TheElec، این غول فناوری کره جنوبی از کارمندان خود درخواست انتقال داده است و همچنین در حال مرتب‌سازی شرکت از طریق این برنامه‌ برای تصمیم‌گیری در مورد انتقال است. طبق این گزارش، تخمین زده می‌شود که صدها کارمند جابجا خواهند شد. پیش‌ازاین، سامسونگ دیسپلی در اوت سال ۲۰۲۰ حدود ۲۰۰ پرسنل خود را به واحد نیمه‌هادی منتقل کرده بود.

اگر تاکنون نمی‌دانستید، این شرکت قصد دارد تا در ماه مارس سال آینده به‌طور کامل از بازار LCD خارج شود. البته برنامه اولیه ترک تجارت LCD در سال ۲۰۲۰ بود اما بیماری همه‌گیر ویروس کرونا باعث شد تا این شرکت برنامه‌های خود را تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر بیندازد. این موضوع به خاطر پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان انجام خواهد شد.

لوگو سامسونگ

علاوه بر این، سامسونگ دیجیتال قرار است بر روی توسعه نمایشگرهای کوانتومی (Quantum Dot) نیز تمرکز کند. این شرکت قصد دارد ۱۳٫۱ تریلیون وون (تقریباً ۱۲ میلیارد دلار آمریکا) روی این فناوری سرمایه‌گذاری کند. سخنگوی واحد نمایشگر این شرکت نیز این انتقال را تأیید کرد اگرچه این شرکت هنوز به‌طور رسمی در مورد این موضوع اظهارنظر نکرده یا جزئیات خاصی را ارائه نداده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید