مشخصات کامل نوکیا ۵٫۴ لو رفت - تکفارس 
مشخصات کامل نوکیا ۵٫۴ لو رفت - تکفارس 

مشخصات کامل نوکیا ۵٫۴ لو رفت

آرمین مکاری
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - 14:30
مشخصات کامل نوکیا ۵٫۴ لو رفت - تکفارس 

انتظار می‌رود HMD Global بزودی گوشی هوشمند میان‌رده خود را با نام نوکیا ۵٫۴ در بازار عرضه کند. اطلاعات مختلفی از این گوشی چندین بار به بیرون درز کرده و اکنون مشخصات کامل آن به صورت آنلاین منتشر شده است.

این اطلاعات نشان می‌دهند که نوکیا ۵٫۴ از یک صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۵۲۰x720 پیکسل بهره می‌برد و شایعه قبلی مربوط به این دستگاه نشان می‌داد که در بالای نمایشگر آن حفره پانچ قرار دارد. این گوشی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد ظرفیت ذخیره‌سازی آن را  تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که متشکل از یک سنسور اولیه ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است و در قسمت جلویی نوکیا ۵٫۴، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز احتمالاً در قسمت پشتی دستگاه و در پایین دوربین آن نصب شده است.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود. هم‌اکنون ظرفیت شارژ سریع آن مشخص نیست اما احتمال دارد ۱۰ یا ۱۸ واتی باشد. در این گزارش آمده است که این دستگاه در دو رنگ آبی و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخیراً این تلفن همراه با چند مدل دیگر توسط  کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) تأیید شده است و این نشان می‌دهد که عرضه آن باید نزدیک باشد. درحالی که شرکت HMD Global هنوز این موضوع را تأیید نکرده است، انتظار داریم این گوشی طی هفته‌های آینده به‌طور رسمی معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید