ریزر از ایرفون جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 
ریزر از ایرفون جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

ریزر از ایرفون جدید خود رونمایی کرد

مجید مهرعلی
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 19:00
ریزر از ایرفون جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

ریزر که در ساخت دستگاه‌ها و لوازم جانبی مخصوص بازی فعالیت دارد تاکنون محصولات شنیداری زیادی را منتشر کرده است. حال، این شرکت به معرفی نسخه جدیدی از ایرفون‌های سر چکشی خود با نام همرهِد ترو وایرلس پرو (Hammerhead True Wireless Pro) پرداخته است.

همان‌طور که از نام دستگاه پیدا است، این محصول وارث ارتقا یافته‌ای برای ایربادز همر TWS است که سال گذشته وارد بازار شد. این ایرفون جدید دارای قابلیت‌های مانند حذف فعال صداهای مزاحم (ANC)، صدای THX و حالتی با تأخیر پایین برای بازی است.

قابلیتی که بیش از دیگران جلوه می‌کند، ویژگی صدای THX است که صدایی با پایداری بالا را با تمرکز به محدوده‌ مشخصی از فرکانس و واکنش به ارمغان می‌آورد. این قابلیت همچنین آوای با جزئیات را با باس عمیق به همراه دارد که دچار اختلال نمی‌شود.

دستگاه موردبحث همچنین قابلیت قدرتمند ایزوله کردن صدا را به ارمغان می‌آورد، ویژگی‌ای که شرکت سازنده با طراحی داخل گوشی و فراهم کردن تعداد زیادی از سَری‌های هدفون به آن دست یافته است. افزون بر این، ریزر یک دسته سری فومی را نیز در نظر گرفته است.

برای داشتن تأخیری پایین در زمان بازی‌کردن، کاربران باید دکمه‌ای را فشار دهند که میزان تأخیر را تا ۶۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. به ادعای شرکت سازنده با همگام کردن صدا و تصویر، این حالت واکنشی تا ۵۰ بار سریع‌تر را ممکن می‌کند.

در مقایسه با دیگر ایرفون‌های موجود در بازار، میزان عمر باتری ایرفون جدید ریزر نکته ناامیدکننده آن است. این دستگاه به ازای هر بار شارژ تنها ۴ ساعت استفاده را امکان‌پذیر می‌کند و محفظه شارژ آن نیز ۴ ساعت دیگر به عمر آن می‌افزاید.

همرهد ترو وایرلس پرو در حال حاضر برای خرید در وب‌سایت ریزر با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار در دسترس است. این محصول از ماه آینده در دیگر خرده‌فروشی‌ها نیز موجود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید