مشخصات و تصاویر شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو فاش شدند - تکفارس 
مشخصات و تصاویر شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو فاش شدند - تکفارس 

مشخصات و تصاویر شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو فاش شدند

آرمین مکاری
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 16:00
مشخصات و تصاویر شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو فاش شدند - تکفارس 

انتظار می‌رود شیائومی اواخر این ماه سری می ۱۱ را معرفی کند. گفته می‌شود این سری شامل دو گوشی به نام‌های می ۱۱ و می ۱۱ پرو است. اطلاعات تازه‌ای در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است که مشخصات این دو گوشی را فاش می‌کند. همچنین،این تصاویر، طراحی دوربین عقب این گوشی‌ها را نشان می‌دهند.اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که می ۱۱ و می ۱۱ پرو به پنل‌ S-AMOLED مجهز شده‌اند که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +Quad HD را ارائه می‌دهد. اما اندازه دقیق نمایشگر این دو گوشی در این اطلاعات ذکر نشده است. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی مجهز به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

تصاویر فاش شده از شیائومی می 11

می ۱۱ احتمالاً با باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی ارائه شود. می ۱۱ پرو نیز باتری کوچکتری با ظرفیت حدود ۴۵۰۰ میلی‌آمپر خواهد داشت و ممکن است از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی پشتیبانی کند.

همچنین ذکر شده است که می ۱۱ از دوربین سه گانه ۱۰۸، ۱۳، ۵ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض و ماکرو برخوردار است. می ۱۱ پرو نیز مجهز به دوربین سه گانه ۴۸، ۲۰ ، ۱۲ مگاپیکسلی است که شامل لنز فوق‌عریض، تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و سنسور OV48C شرکت OmniVision می‌شود.

تصاویر فاش شده از شیائومی می 11

اسنپدراگون ۸۸۸ با حافظه رم LPPDR5 و حافظه UFS 3.1 این دستگاه را تغذیه خواهند کرد. برای امنیت، دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و قفل صورت ۲ بعدی هستند. از دیگر ویژگی های موجود در این دو گوشیۤ می‌توان به بلندگوهای دوگانه، موتور خطی‌محور، فرستنده مادون‌قرمز (IR blaster) و NFC اشاره کرد. این اطلاعات نشان می‌دهند که قیمت می ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ممکن است بین ۶۱۰ تا ۶۸۶ دلار باشد. و مدل پرو نیز با همان مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی مشابه، احتمالاً بین ۸۰۸ تا ۸۳۸ دلار قیمت داشته باشد.

یکی از منابع اشاره کرده است که سری می ۱۱ دارای آرایش دوربین افقی خواهد بود، اما در تصاویر بالا نشان داده شده است که این دو گوشی دارای ماژول دوربین مربع شکل هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید