تولید سری گلکسی نوت ممکن است در سال ۲۰۲۱ متوقف شود - تکفارس 
تولید سری گلکسی نوت ممکن است در سال ۲۰۲۱ متوقف شود - تکفارس 

تولید سری گلکسی نوت ممکن است در سال ۲۰۲۱ متوقف شود

آرمین مکاری
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 18:30
تولید سری گلکسی نوت ممکن است در سال ۲۰۲۱ متوقف شود - تکفارس 

به گفته رویترز و با استناد به چندین منبع آگاه، ممکن است در سال ۲۰۲۱ خط تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف شود و ادعاهای مشابه این گزارش قبلاً بارها مطرح شده بودند. با این حال، معقول به نظر می‌رسد که سامسونگ از پرچمدار سری گلکسی نوت خود چشم پوشی کند تا گلکسی Z فولد آینده با پشتیبانی از S Pen جایگزین آن شود.

طبق ادعای رویترز، سامسونگ حتی درحال حاضر برنامه‌ای برای توسعه گلکسی نوت جدید برای سال ۲۰۲۱ ندارد. شایعات قبلی نیز خبر از ادغام گلکسی نوت با گلکسی S21 داده بودند، و ظاهراً S21 از قلم S Pen بهره خواهد برد. و علاوه بر این، احتمال دارد که گلکسی Z فولد آینده از پشتیبانی از این قلم نیز برخوردار باشد، اگرچه S Pen در جعبه آن عرضه نخواهد شد. با توجه به اینکه این دو گزینه در سال آینده در دسترس خواهد بود، سامسونگ درحال حاضر دلیلی برای ادامه خط تولید سری نوت نمی‌بیند.

یکی از منابع ناشناس رویترز نیز ادعا می‌کند همان تیمی که کار توسعه خط تولید گلکسی نوت را برعهده داشت، هم‌اکنون برروی تلفن‌های هوشمند تاشوی سامسونگ کار می‌کنند. پرچمدار تاشو فعلی سامسونگ، یعنی گلکسی Z فولد ۲ در ۲ سپتامبر و با استقبال کاربران منتشر شد. اگر قرار باشد گلکسی Z فولد ۳ نیز در بازه زمانی مشابه، نزدیک به پایان سال ۲۰۲۱ منتشر شود، سامسونگ وقت زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا تعویض خط تولید سری نوت خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.