طبق گفته سامسونگ، گلکسی Z فولد ۳ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود - تکفارس 
طبق گفته سامسونگ، گلکسی Z فولد ۳ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود - تکفارس 

طبق گفته سامسونگ، گلکسی Z فولد ۳ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود

حامد شهرزاد
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 17:15
طبق گفته سامسونگ، گلکسی Z فولد ۳ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود - تکفارس 

تاکنون اطلاعات زیادی راجع به گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ فاش شده است و به‌احتمال‌زیاد این دستگاه سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. ظاهراً سال ۲۰۲۱، سال پرمشغله‌ای برای سامسونگ خواهد بود زیرا این شرکت مجموعه‌ای از دستگاه‌ها را برای عرضه به بازار آماده کرده است. دستگاه‌های مختلفی از شرکت سامسونگ از پایین رده تا پرچم‌دار آماده معرفی و عرضه به بازار هستند. شکی نیست که امسال برای سامسونگ سال پرکاری خواهد بود.

اکنون و تا آنجایی که به گلکسی Z فولد ۳ مربوط است، این سومین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود و آخرین نکته‌ای که به دست ما رسیده است در مورد چگونگی ادعای سامسونگ مبنی بر اینکه گلکسی Z فولد ۳ نه‌تنها باریک‌تر بلکه سبک‌تر نیز خواهد بود صحبت می‌کند. نکته‌ای که در مورد دستگاه‌های تاشو وجود دارد این است که آن‌ها هنوز هم به‌عنوان نسل اولیه گوشی‌های تاشو به‌حساب می‌آیند. بنابراین منصفانه است که ما به آن‌ها با شک و تردید نگاه می‌کنیم زیرا تلفن‌های آینده بهتر از این نسل خواهند بود.

سامسونگ قصد دارد طراحی Galaxy Z Fold 3 را اصلاح کند و همچنین می‌تواند بهبودهایی را در نسل بعدی گلکسی Z فلیپ اعمال کند

در مجمع سرمایه‌گذاران سامسونگ ۲۰۲۰ در سال، این شرکت در مورد چگونگی کار بر روی راه‌اندازی یک دستگاه تاشوی نازک‌تر و سبک‌تر صحبت کرد و به‌راحتی می‌توان گفت که این گلکسی Z فولد ۳ این دستگاه خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه سال آینده به بازار عرضه شود. بدیهی است که طبق گزارش، این مراسم برای سرمایه‌گذاران برگزار شده است زیرا همه نگاه‌ها به سامسونگ دوخته شده است تا ببینند آن‌ها چگونه می‌توانند سهم بازار را به دست آورند و حتی فراتر از این نیز بروند.

سامسونگ برخی از اسلایدها را نیز به اشتراک گذاشته است و بر اساس آن‌ها، این شرکت قصد دارد گوشی‌های تاشو را میان کاربران محبوب کند. این موضوع کاملاً منطقی است زیرا این نوع گوشی‌ها هنوز به محبوبیت عمومی نرسیده‌اند.

طبق گفته سامسونگ، گلکسی Z فولد ۳ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود - تکفارس 

البته سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد گلکسی Z فولد ۳ که در آینده منتشر خواهد شد را اعلام نکرده است اما ما می‌دانیم که ادعا می‌شود این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر و برخی دیگر از بهبودها به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال، کاهش وزن گوشی و وجود یک دستگاه کلی نازک می‌تواند هیجان‌انگیز باشد زیرا یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که کاربران مخالف خرید دستگاه تاشو هستند، ضخیم بودن آن‌ها نسبت به آنچه که ارائه می‌دهند است. بنابراین دستگاه نازک‌تر قطعاً چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید