دیزنی پلاس بهترین برنامه سال گوگل پلی از دید کاربران شد - تکفارس 
دیزنی پلاس بهترین برنامه سال گوگل پلی از دید کاربران شد - تکفارس 

دیزنی پلاس بهترین برنامه سال گوگل پلی از دید کاربران شد

آرمین مکاری
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 18:00
Google Play best of the year

گوگل‌پلی برندگان جوایز پایان سال خود را از جمله انتخاب کاربران و سردبیران برای بهترین برنامه‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌ها اعلام کرده است. طبق روال سال‌های گذشته، کاربران در هر یک از دسته‌بندی‌ها، به انتخاب مورد علاقه خود رأی داده‌اند.

دیزنی پلاس در دسته برنامه‌ها، و بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off در رده بازی‌ها توانستند افتخار بهترین‌های سال را از آن خود کنند. همچنین جایزه بهترین فیلم و کتاب از دید کاربران به ترتیب به فیلم Bad Boys for Life و رمان If It Bleeds نوشته استیون کینگ تعلق گرفت.

سردبیران آمریکایی گوگل پلی نیز نظرات خود را اعلام کرده‌اند. آنها برنامه لوانا (Loóna) که برنامه‌ای آرامش‌بخش قبل از خواب است را برای بهترین برنامه سال و بازی Genshin Impact را به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۲۰ گوگل پلی انتخاب کردند. همچنین پنج فیلم برتر آنها Bill & Ted Face the Music، Just Mercy, Miss Juneteenth، Onward و Parasite هستند. در لیست کتاب‌های منتخب سردبیران، A Promised Land نوشته‌ باراک اوباما ، Solutions and Other توسط آلی بروش و You Had Me at Hola نوشته الکسیس داریا قرار دارند.

دسته‌های دیگری نیز در لیست کامل جوایز قرار دارند. سردبیران گوگل پلی، برنامه تناسب اندام و تغذیه Centr از کریس همسورث را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های شخصی و روزمره قرار داده‌اند. همچنین برنامه ShareTheMeal به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های فروشگاهی نامگذاری شد، درحالی که دیزنی پلاس و دالبی آن (Dolby On) در لیست بهترین برنامه‌های سرگرمی ذکر شده‌اند.

سردبیران گوگل پلی تعدادی از بازی‌ها را نیز برگزیده‌اند. انتخاب آنها در دسته بازی‌های مستقل شامل Sky: Children of the Light و Gris است و Legends of Runeterra ،Gwent و Brawlhalla بهترین بازی‌های رقابتی از نظر آنها نام گرفتند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.