شیائومی می ۱۱ ممکن است در ماه ژانویه معرفی شود - تکفارس 
شیائومی می ۱۱ ممکن است در ماه ژانویه معرفی شود - تکفارس 

شیائومی می ۱۱ ممکن است در ماه ژانویه معرفی شود

آرمین مکاری
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - 23:30
Xiaomi Mi 11

گوشی‌های پرچمدار شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در فوریه سال جاری به صورت رسمی معرفی شدند و به‌تازگی یک منبع چینی معتبر اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند می ۱۱ و می ۱۱ پرو در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

هنوز تأیید نشده است که آیا جانشین پرچمدار فعلی این شرکت، سری می ۱۱ نامیده می‌شود یا می ۲۰، اما با عرضه این سری گوشی در اوایل سال ۲۰۲۱، انتظار می‌رود شیائومی اولین برند چینی باشد که از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. آخرین پست وب‌سایت ویبو (Weibo) حاکی از آن است که شیائومی، می ۱۱ را برای صدور گواهینامه شبکه ارسال کرده است که احتمالاً در ژانویه رسمی شود.

در گزارش اخیر ذکر شده است که می ۱۱ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵، صفحه‌نمایش خمیده و دوربین‌ عقب سه گانه خواهد بود، که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن با بزرگ‌نمایی ۳۰ برابری ارائه می‌شود و لنز فوق‌عریض این گوشی قادر به گرفتن عکس‌های ماکرو است. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی، صفحه‌نمایش می ۱۱ پرو را مجهز به حفره پانچ، رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه کند، اما مشخص نیست که آیا صفحه‌نمایش نسخه وانیلا (Vanilla) می ۱۱ نیز از همین ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند یا خیر.

هیچ شواهد واضحی مبنی بر اینکه آیا می ۱۱ پرو دارای دوربین چهارگانه است، وجود ندارد، اما در اوایل ماه جاری گزارش شد که فناوری Pixel Binning به دوربین اصلی این گوشی اجازه می‌دهد عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی را ثبت کند و همچنین انتظار می‌رود لنز تله ۱۲ یا ۴۸ مگاپیکسلی نیز در می ۱۱ پرو در دسترس باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید