قیمت گوشی ویوو V20 پرو فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی ویوو V20 پرو فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی ویوو V20 پرو فاش شد

مهدی ملکی
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - 16:00
گوشی Vivo V20 Pro 5G

گوشی ویوو V20 پرو این چهارشبنه یعنی در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) درون هند عرضه می‌شود. اکنون تنها دو روز پیش از عرضه رسمی، چندین فروشگاه این کشور اقدام به فهرست کردن این گوشی کرده‌اند و این موضوع باعث فاش شدن قیمت آن شده است.

طبق اطلاعات این فروشگاه‌ها، مدل دارای رم ۸ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی میان‌رده به قیمت ۲۹۹۹۰ روپیه (۴۰۵ دلار) در هند به فروش خواهد رسید. ویوو V20 پرو که اوایل امسال معرفی شد، قدرتمندترین گوشی در سه‌گانه V20 محسوب می‌شود. این گوشی مشخصات بسیار مشابهی با مدل عادی ویوو V20 دارد اما این دو محصول شامل برخی از تفاوت‌ها نیز می‌شوند. مثلاً ویوو V20 پرو با دوربین سلفی دوگانه (۴۴ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل) جاسازی‌شده در پشت بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی بر خلاف برادر کوچک‌تر خود، دارای یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۷۶۵G به همراه مودم یکپارجه ۵G نیز خواهد بود؛ فناوری که فعلاً در کشور هند بسیار محدود است.

از مشخصات بارز دیگر این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و همچنین فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز اشاره کرد.

هند اولین بازار بزرگ خارجی برای گوشی‌های چینی محسوب می‌شود و ما با علاقه، آمار فروش این محصولات را دنبال خواهیم کرد تا ببینیم که چطور می‌توانند منجر به کاهش تنش‌های اخیر این دو کشور شوند. اداره استاندارد هند به تازگی واردات کالاهای چینی را مسدود کرده اما از آن‌جایی که ویوو در این کشور دارای کارخانه است، ممکن خواهد بود که کار بخش فروش این شرکت مقداری آسان‌تر شود.

هند و چین با شروع مناقشات مرزی خود، آسیب زیادی به شرکت‌های بزرگ فناوری وارد کرده‌اند. این اختلافات باعث جلوگیری از ورود محصولات ساخته‌شده در کارخانه‌های چینی به هند شده و دامن شرکت‌هایی نظیر اپل، شیائومی و در کل تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را گرفته است.

به نظر شما محدودیت‌های وضع‌شده تا چه زمان می‌توانند به قوت خود باقی بمانند؟ آیا این محدودیت‌ها سبب اختلال در عرضه ویوو V20 پرو در هند خواهند شد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید