جزئیات بیشتری درباره گلکسی بادز بیاند سامسونگ فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتری درباره گلکسی بادز بیاند سامسونگ فاش شد - تکفارس 

جزئیات بیشتری درباره گلکسی بادز بیاند سامسونگ فاش شد

حامد شهرزاد
۸ آذر ۱۳۹۹ - 23:59
جزئیات بیشتری درباره گلکسی بادز بیاند سامسونگ فاش شد - تکفارس 

ایرباد کاملاً بی‌سیم گلکسی بادز لایو (Galaxy Buds Live) سامسونگ در ماه اوت امسال معرفی شد و با شکل لوبیایی غیرمعمول خود همه را تحت تأثیر قرار داد. بااین‌حال، برای کسانی که به شکل سنتی ایربادها علاقه بیشتری دارند، خبرهای خوبی در راه است. سامسونگ قرار است نسخه جدید ایربادهای خود یعنی گلکسی بادز بیاند (Galaxy Buds Beyond) را با شکل سنتی و سیستم نویز کنسلینگ عرضه کند.

طبق گزارش سم موبایل (SamMobile)، ابرباد جدید که بر اساس طراحی گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس ساخته شده است، هم‌زمان با پرچم‌داران جدید سری گلکسی S21 رونمایی خواهند شد. اگرچه طراحی این ایرباد قدیمی است اما پیشرفت زیادی نسبت به نسل‌های پیشین خواهد داشت. کیفیت صدای موزیک و صدایی که ایرباد در صورت نیاز کاربر از محیط اطراف به گوش انتقال خواهد داد، بهبود خواهد یافت.

جزئیات بیشتری درباره گلکسی بادز بیاند سامسونگ فاش شد - تکفارس 

اما شاید مهم‌ترین نوآوری این ایرباد ظهور یک سیستم فعال نویز کنسلینگ باشد. برای اولین بار، ایربادهای سامسونگ دارای نویز کنسلینگ فعال خواهند بود. علاوه بر این و بر اساس ویژگی‌های طراحی جدید، گلکسی بادز جدید صداهای اطراف را بهتر از گلکسی بادز لایو کاهش خواهد داد. همچنین، حالت امبینت مود (Ambient Mode) نیز بهبودهایی داشته است.

گزارش‌هایی قبلاً منتشر شده بود که نشان می‌داد گلکسی بادز بیاند دارای شماره مدل RM-190 خواهد بود. ظرفیت باتری این ایرباد مانند گلکسی بادز پلاس یعنی ۶۰ میلی‌آمپرساعت برای خود ایرباد و ۴۷۲ میلی‌آمپرساعت برای کیس آن خواهد بود. البته با توجه به قابلیت جدید نویز کنسلینگ فعال، ممکن است ظرفیت باتری کافی نباشد.

این ایرباد ممکن است گلکسی بادز بیاند نامیده شود چراکه سامسونگ قبلاً چنین طراحی‌هایی را به ثبت رسانده است. بااین‌حال، نمی‌توان با اطمینان دراین‌باره صحبت کرد. رنگ‌های این ایرباد مطابق با رنگ‌های هدفون‌های بی‌سیم کنونی این شرکت خواهد بود. انتظار می‌رود ایرباد نسل جدید هم‌زمان با سری گلکسی S21 و در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید