اولین تصاویر از هدفون تماماً بی‌سیم HTC منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر از هدفون تماماً بی‌سیم HTC منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر از هدفون تماماً بی‌سیم HTC منتشر شد

مجید مهرعلی
۸ آذر ۱۳۹۹ - 09:30
اولین تصاویر از هدفون تماماً بی‌سیم HTC منتشر شد - تکفارس 

شرکت HTC در سال‌های گذشته یکی از سازندگان شناخته‌شده گوشی هوشمند بود، اما در چند وقت اخیر دستگاه‌های جدید بسیار کمی را منتشر کرده است. حال به نظر می‌رسد که این سازنده در حال وارد شدن به بخش جدیدی از محصولات است و تصاویر جدیدی از یک ایربادز (earbuds) تماماً بی‌سیم این شرکت در مؤسسه NCC مشاهده شده است.

تصاویر جدید ایربادز تماماً بی‌سیم HTC توسط مای‌اسمارت‌پرایس (MySmartPrice) در وب‌سایت رسمی NCC مشاهده شده است. این تصاویر اولین نگاه به شکل ظاهری محصول جدید HTC را ممکن می‌کند. با توجه به تأییدیه، این دستگاه دارای شماره مدل HTC TWS1 است، هرچند نام واقعی محصول هنوز مشخص نیست. فهرست شدن این دستگاه در NCC آشکار می‌کند که باتری آن ۴۰۰mAh ظرفیت دارد، از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با یک ورودی USB-C با یک شارژر ۵ واتی تغذیه کرد.

با توجه به تصاویر در دست، می‌توان گفت که ایربادز HTC دست‌کم در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. در بحث طراحی، این محصول دارای ظاهر ساده و ظرفیت است که در برخی جهات یادآور می ایرداتس (Mi Airdots) است اما به شکل مربعی که در گوشه‌ها گرد شده است. این ایربادز دارای پرداختی مات است و یک کابل نیز به همراه آن در جعبه قرار داده شده است. متأسفانه جدای از این اطلاعات، جزئیات دیگری از محصول موردبحث در دسترس نیست.

اولین تصاویر از هدفون تماماً بی‌سیم HTC منتشر شد - تکفارس 

به بیان دیگر قیمت و نام نهایی ایربادز جدید HTC در حال حاضر نامشخص است. در فهرست NCC این دستگاه به قابلیت‌های دیگری مثل حذف فعال صداهای مزاحم (ANC) اشاره‌ای نشده است. افزون بر این، تاریخ انتشار این ایربادز نیز معلوم نیست. با گذشت زمان و در آینده نزدیک اطلاعات جدیدی منتشر خواهد شد و ما آنها را در اختیار شما می‌گذاریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.