ویرایش فایل‌های آفیس روی دستگاه‌های iOS به صورت رایگان امکان‌پذیر شد - تکفارس 
ویرایش فایل‌های آفیس روی دستگاه‌های iOS به صورت رایگان امکان‌پذیر شد - تکفارس 

ویرایش فایل‌های آفیس روی دستگاه‌های iOS به صورت رایگان امکان‌پذیر شد

مهرداد میرشاهی
۷ آذر ۱۳۹۹ - 20:59
ویرایش فایل‌های آفیس روی دستگاه‌های iOS به صورت رایگان امکان‌پذیر شد - تکفارس 

وب‌سایت MyTechDecisions اخیراً گزارش داده بود که کاربران از این پس می‌توانند به صورت رایگان، فایل‌ها و اسناد خود را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS به صورت کاملاً رایگان مشاهده و اجرا کنند. اما کاربران برای ویرایش این اسناد در نسخه iOS آفیس، مجبور بودند تا وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شوند و مشترک سرویس Office 365 شوند.

در حال حاضر اما، گوگل راه‌حلی پیش پای شرکت‌هایی گذاشته است که از سرویس Google Workspace این شرکت استفاده می‌کنند.

Google Software Suite اینک از ویرایش اسناد آفیس با این فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند: .doc، .docx، .dot، .xls، .xlsx، .xlsm، .xlt و فایل‌های اکسلی که از .ppt، .pptx، .pps و .pot.

علاوه بر این، کاربران آیپد نیز می‌توانند از این دستورالعمل استفاده کنند. بنابراین علاوه بر آیفون و مک بوک، آیپد نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند از عملکردهای همکاری نظیر بخش کامنت‌ها یا نظرات نیز استفاده کنند.

گوگل با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود در این باره اظهار داشت:

ویرایش آفیس جایگزین Quickoffice خواهد شد که در دوره‌ای به نام Office Compatibility Mode شناخته می‌شد؛ و از قابلیت‌های محدودتر و قابلیت‌های همکاری برخوردار است.

این بهبود، ارتباط کاربران سرویس Google Workspace با کاربران دیگر نقاط جهان را آسان‌تر می‌سازد. منظور از کاربران دیگر نقاط دنیا، افرادی‌ست که از مایکروسافت آفیس استفاده می‌کنند.

این ویژگی برای کاربران Google Workplace Essentials، Business Starter، Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Standard و Enterprise Plus و همچنین G Suite Basic، Business، Education، Enterprise برای موارد آموزشی و غیرانتفاعی و همچنین کاربران حساب شخصی جی سوئیت در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.