پرچمدار موتورولا «نیو» ممکن است دارای نمایشگر نامعمول ۱۰۵ هرتزی باشد - تکفارس 
پرچمدار موتورولا «نیو» ممکن است دارای نمایشگر نامعمول ۱۰۵ هرتزی باشد - تکفارس 

پرچمدار موتورولا «نیو» ممکن است دارای نمایشگر نامعمول ۱۰۵ هرتزی باشد

حامد شهرزاد
۵ آذر ۱۳۹۹ - 14:29
پرچمدار موتورولا «نیو» ممکن است دارای نمایشگر نامعمول ۱۰۵ هرتزی باشد - تکفارس 

یک نشریه آلمانی اخیراً فاش کرده است که شرکت موتورولا (Motorola) اولین پرچمدار آینده خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد. این دستگاه با اسم رمز نیو (Nio) شناخته می‌شود و نام نهایی بازاریابی آن هنوز مشخص نشده است. این نشریه همچنین مشخصات اصلی موتورولا نیو را به اشتراک گذاشت. پیش‌تر در یک گزارش ادعا شده بود که این گوشی به یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. اما در یک توییت جدید توسط توسعه‌دهندگان XDA، میشال رحمان (Mishaal Rahmaan) ادعا کرده است که موتورولا نیو ممکن است از نرخ تازه‌سازی نامعمول ۱۰۵ هرتزی برای نمایشگر استفاده کند.

قبل از آنکه گوشی هوشمند گیمینگ ROG فون ۳ به‌طور رسمی معرفی شود، شرکت سازنده یعنی ایسوس در حال آزمایش حالت نرخ تازه‌سازی ۱۶۰ هرتز بر روی این دستگاه بود. بااین‌حال، دستگاه نهایی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز ارائه شد. رحمان نشان داده است که برند متعلق به شرکت لنوو (Lenovo) یعنی موتورولا در حال آزمایش حداکثر نرخ تازه‌سازی ۱۰۵ هرتز به‌طور پیش‌فرض برای موتورولا نیو است. او حدس زده است که این شرکت تنها قصد دارد تا میزان نرخ تازه‌سازی بالاتری را مانند ایسوس در ROG فون ۳ آزمایش کند. گوشی نهایی ممکن است به نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شود.

مشخصات احتمالی موتورولا نیو

شایعه شده است که موتورولا نیو به یک نمایشگر فول HD پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۵۲۰ پیکسل مجهز شده است. درحالی‌که اندازه نمایشگر هنوز معلوم نیست، مشخص شده است که این نمایشگر دارای یک سوراخ برش خورده برای دوربین‌های جلوی دوگانه خود است. سیستم دوربین سلفی دوگانه این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز دوم ۸ مگاپیکسلی است.

در قسمت پشتی موتورولا نیو یک سیستم دوربین سه‌گانه وجود دارد. این گوشی از سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و یک لنز کمکی عمق میدان ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد و توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود.

این پرچمدار مرموز از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار شود. همچنین مدلی دیگر این گوشی می‌تواند دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باشد. شماره مدل این گوشی XT2125 است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید