قابلیت Fleets توییتر برای همگان در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
قابلیت Fleets توییتر برای همگان در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

قابلیت Fleets توییتر برای همگان در دسترس قرار گرفت

مهرداد میرشاهی
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - 17:17
قابلیت Fleets توییتر برای همگان در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

توییتر از ماه‌ها پیش در حال تست و آزمایش ویژگی‌ای مشابه با استوری‌های اینستاگرام بوده که با نام «Fleets» شناخته می‌شود ولی تا این لحظه، تاریخ عرضه آن مشخص نبوده است. «فلیت» در واقع توییت‌هایی است که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند؛ درست مشابه استوری‌های اینستاگرام و اسنپ چت. در حال حاضر اما، طبق گزارش Mobile Syrup این ویژگی برای همه کاربران این شبکه اجتماعی در دسترس قرار گرفته است.

مفهوم اصلی این ویژگی برای توییتر، عدم ماندگاری افکاری است که به صورت لحظه‌ای در ذهن و توجه کاربران توییتر پدید می‌آید. توییتر امیدوار است این قابلیت باعث راحتی کاربران این سرویس در اشتراک‌گذاری «افکار و عقاید لحظه‌ای و گاه به گاه خود» باشد. علاوه بر این، Fleets قادر به پسندیدن (لایک کردن)، پاسخ دادن یا ریتوییت کردن نیستند. این موضوع نشان می‌دهد که فلیت‌ها در توییتر دست به دست نخواهند شد. از سوی دیگر، Fleets را نمی‌توان در سیستم‌های دیگر نیز به نمایش گذاشت یا به اصطلاح، جاسازی کرد.

هر نوع متن، تصویر یا ویدئویی را می‌توان به عنوان یک «فلیت» منتشر کرد. برای انتشار یک فلیت، روی آیکون «Share» در پائین یک توییت کلیک کنید و سپس گزینه «Share in Fleet» را انتخاب کنید. فلیت‌ها در بالای تایم لاین دنبال‌کنندگان شما نشان داده می‌شوند. البته اگر کسی شما را دنبال (فالو) نکرده باشد، می‌تواند از حساب کاربری شما در توییتر، فلیت‌های انتشاریافته شما را ببیند.

توییتر اعلام کرده است که قصد دارد با دریافت بازخورد کاربران، به مرور زمان بر قابلیت‌های این ویژگی بی‌افزاید و چیزهای تازه‌ای به آن اضافه کند. آیا شما از این قابلیت جدید شبکه اجتماعی توییتر استفاده خواهید کرد؟ نظر شما در خصوص ویژگی «Fleets» چیست؟ لطفاً دیدگاه و نظر خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید