کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا احتمالاً بزودی معرفی خواهد شد - تکفارس 
کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا احتمالاً بزودی معرفی خواهد شد - تکفارس 

کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا احتمالاً بزودی معرفی خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 11:01
کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا احتمالاً بزودی معرفی خواهد شد - تکفارس 

انویدیا مدتی‌ست که از سری کارت‌ گرافیکRTX 3060  خود رونمایی کرده است. اگرچه تا این لحظه، فقط سه کارت سطح بالا از این سری منتشر شده است و هنوز شاهد انتشار نسخه‌های میان‌رده و پایین‌رده این کارت گرافیک نیستیم. در حال حاضر اما، تصاویری از کارت گرافیک RTX 3060 Ti در سطح اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد عرضه این محصول احتمالاً به زودی صورت خواهد گرفت.

طبق اطلاعاتی که نخستین بار توسط وب‌سایت Videocards مشاهده شده، وب‌سایت رسمی Inno3D فیلتری را نشان داده است که کاربران می‌توانند کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا را زیر دسته‌بندی GPU انتخاب کنند. این در حالی‌ست که این محصول هنوز در این وب‌سایت لیست نشده است. با این حال، Videocards یک نوع Inno3D از RTX 3060 Ti را در توییتر خود منتشر کرده است. نسخه Inno3D کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti iChill X3 انویدیا در این تصویر، همانطور که از نامش بر می‌آید، به فن سه‌گانه این کارت گرافیک اشاره دارد.

لیست شدن این کارت گرافیک در وب‌سایت Inno3D وجود آن را تائید می‌کند. علاوه بر این‌ها، قبلاً نیز شاهد انتشار تصاویری از این محصول بوده‌ایم. به همین جهت، انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی و انتشار آن باشیم. طبق گزارش‌های منتشر شده، کارت RTX 3060 Ti شامل دو نسخه Inno3D iChill X3 و Twin X2 می‌شود. نمونه اول، حاوی یک فن سه تیغه ۹ سانتی‌متری در کنار یک RGB Tail Fin خواهد بود در حالی که مدل Twin X2 از طرحی شبیه به فن دوگانه RTX 3070 بهره می‌برد.

شایان ذکر است که تاکنون شاهد انتشار تصاویری از جعبه بسته‌بندی Gigabyte RTX 3060 Ti نیز بوده‌ایم. این کارت به ۴۸۶۴ هسته CUDA همراه با ۸ گیگابایت VRAM از نوع GDDR6 مجهز است. البته این اطلاعات هنوز رسمی نیستند و نباید آن‌ها را واقعی بدانیم. پیش‌بینی می‌شود که شرکت انویدیا کارت گرافیک CUDA را در ماه دسامبر سال جاری میلادی با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار سازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید