نوکیا ۹.۳ پیورویو ممکن است از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نکند - تکفارس 
نوکیا ۹.۳ پیورویو ممکن است از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نکند - تکفارس 

نوکیا ۹.۳ پیورویو ممکن است از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نکند

حامد شهرزاد
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - 16:30
نوکیا

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال (HMD Global) به‌تازگی گوشی‌های نوکیا ۶۳۰۰ ۴جی و نوکیا ۸۸۰۰ ۴جی را معرفی کرده است. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که این برند فنلاندی یک رویداد بزرگ را در ماه جاری برای معرفی نوکیا ۹.۳ پیورویو (PureView) برگزار خواهد کرد. بااین‌حال، یک گزارش تازه که توسط نوکیا پاور یوزر (Nokia Power User) منتشر شده است بیان می‌کند که این شرکت رویداد معرفی خود را به پایان دسامبر موکول کرده است. علاوه بر این، اطلاعات فاش شده دیگری نشان می‌دهند که نوکیا ۹.۳ پیورویو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است که هیچ اطلاعاتی درباره دلیل تأخیر معرفی این گوشی‌ها در دسترس نیست. همچنین، مشخص نیست که آیا این شرکت گوشی نوکیا ۹.۳ پیورویو و گوشی میان رده نوکیا ۶.۳ را در این رویداد معرفی خواهد کرد یا خیر. البته در این گزارش عنوان شده است که نوکیا ۷.۳ ۵جی قطعاً در این رویداد به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

نوکیا ۹.۳ پیورویو به‌عنوان جانشین نوکیا ۹ پیورویو وارد بازار خواهد شد. نوکیا ۹ پیورویو اولین تلفن همراهی است که از دوربین پنج‌گانه استفاده کرد و در فوریه ۲۰۱۹ معرفی شد. نوکیا ۹.۳ پیورویو قرار بود اوایل امسال معرفی شود ولی بنا بر دلایلی معرفی این گوشی به‌طور مداوم به تأخیر افتاده است.

ازآنجاکه انتظار می‌رود نوکیا ۹.۳ پیورویو تا پایان سال جاری وارد بازار شود، گزارش‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، حساب توییتر Nokia_anew که به‌عنوان افشاگر گوشی‌های نوکیا شناخته می‌شود ادعا کرده که بعید است این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. باید دید که آیا نوکیا ۹.۳ پیورویو از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵v که در آینده معرفی خواهد شد استفاده خواهد کرد یا از چیپست‌های قدیمی‌تر اسنپدراگون +۸۵۵ یا ۸۵۵ بهره خواهد برد.

در مورد نوکیا ۷.۳ ۵جی، انتظار می‌رود که این گوشی با نمایشگری با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی یا ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شود. نوکیا ۶.۳ نیز ممکن است از چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ و دوربین چهارگانه با لنز برند زایس (ZEISS) استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید