ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ در مایکروسافت استور منتشر شد - تکفارس 
ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ در مایکروسافت استور منتشر شد - تکفارس 

ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ در مایکروسافت استور منتشر شد

حامد شهرزاد
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - 22:30
ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ در مایکروسافت استور منتشر شد - تکفارس 

شرکت ادوبی (Adobe) نسخه ۲۰۲۱ نرم‌افزار فتوشاپ المنتس (Photoshop Elements) را در مایکروسافت استور منتشر کرد. این نسخه ویژگی‌های جدید و بهبودهایی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است.

به لطف هوش مصنوعی پیشرفته و سیستم Guided Edit، اکنون می‌توانید حرفه‌ای‌تر از قبل فایل‌های خود را ویرایش کنید. می‌توانید ویدیویی را درون یک عکس به‌صورت تصویر در تصویر اضافه کنید، حرکات سه‌بعدی خارق‌العاده ایجاد کنید و با یک کلیک، افکت‌های متحرک ویدیویی را به تصاویر ثابتتان اضافه کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را آن‌طور که دوست دارید ایجاد کنید.

نرم‌افزار به‌روزرسانی شده دارای ویژگی‌های زیر است:

  • انیمیشن‌هایی برای تصاویر ثابت: با تنها یک کلیک، می‌توانید تصاویر گرفته‌شده‌تان را به GIF های دوبعدی یا سه‌بعدی متحرک تبدیل کنید. با این افکت، تصاویر جالب و خلاقانه‌ای را در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارید.
  • تنظیم زاویه صورت: با این افکت می‌توانید مطمئن شوید که تمامی افراد در تصویر درست به دوربین نگاه می‌کنند. می‌توانید زاویه صورت هر شخص را به‌درستی تنظیم کنید. با این افکت سلفی هایتان زیباتر از قبل خواهد بود!
  • سخنان زیبا روی تصاویر: ایده‌ها و سخنان موردنظر خود را در قالب تصاویری زیبا در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارید. می‌توانید پیام‌های شخصی یا سخنان انگیزشی زیبا را با استفاده از قالب‌های از پیش تعیین‌شده به تصاویر خود اضافه کنید. انیمیشن‌های جالبی نیز برای این کار وجود دارند.
  • ما ۵۸ نوع راهنمایی مختلف را برای ساخت چنین تصاویری در نظر گرفته‌ایم. بدون آزمون‌وخطا به نتیجه ایده‌آل خود برسید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
    • افکت دورنگی مدرن و جالب را به تصاویرتان اضافه کنید. می‌توانید از قالب‌های از پیش تعیین‌شده مخصوص شبکه‌های مجازی یا قالب‌های دیگر برای اهداف مختلف استفاده کنید.
    • می‌توانید اشیاء یا موارد ناخواسته را از تصاویرتان حذف کنید. این‌گونه، همیشه تصاویرتان آن‌طور که خواسته بودید گرفته شده‌اند.
    • می‌توانید هر قسمت تصویر را حرکت و تغییر اندازه دهید یا آن را در جای دیگر تصویر کپی کنید. راهنمای قدم‌به‌قدم ارائه‌شده به شما کمک می‌کند تا هر آنچه در نظر دارید در تصویر انجام دهید.
  • پشتیبان گیری خودکار از کاتالوگ: کاتالوگ یا اطلاعات تصویر مثل کلمات کلیدی، نام اشخاص، مکان‌ها و غیره بسیار مهم هستند. حالا تمامی این اطلاعات به‌طور خودکار ذخیره می‌شوند و قابل بازیابی هستند.

نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ المنتس ۲۰۲۱ هم‌اکنون در مایکروسافت استور در دسترس است. برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید