اپلیکیشن Apple TV برای کنسول‌های سونی در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
اپلیکیشن Apple TV برای کنسول‌های سونی در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

اپلیکیشن Apple TV برای کنسول‌های سونی در دسترس قرار گرفت

مهرداد میرشاهی
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - 14:01
اپل TV

همانطور که سونی ماه گذشته میلادی وعده داد، اپلیکیشن Apple TV اکنون از طریق فروشگاه پلی استیشن برای دانلود روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته است.

کنسول پلی استیشن ۵ سونی از امروز به صورت جهانی و به طور مشخص در بازارهای ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی عرضه می‌شود. این کنسول تا تاریخ پنج شنبه ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در کشورهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال، دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ نیز قادر به دانلود این برنامه هستند.

اپلیکیشن اپل TV حاوی محتوای متنوعی از فروشگاه آیتونز (iTunes Store) و همچنین تولیدکنندگان شخص ثالث محتوا نظیر شوتایم، استارز و Noggin است. این اپلیکیشن امکان دسترسی به پلتفرم استریم خود اپل، یعنی اپل تی‌وی پلاس را نیز فراهم می‌کند که محتوایی نظیر فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای اورجینال را ارائه می‌دهد.

اپل TV+ با اشتراک ماهانه ۴٫۹۹ دلار در دسترس قرار دارد اما علاقه‌مندان می‌توانند با خرید آیفون، آیپد، اپل TV یا مک و دستیابی به باندل اپل وان دسترسی یابند که اشتراک یک ساله رایگان این سرویس را شامل می‌شود.

اوایل این هفته و با عرضه نسل نهم کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت، یعنی ایکس باکس سری ایکس / اس، شاهد عرضه اپلیکیشن اپل TV برای این سخت افزارها نیز بودیم. کاربران علاوه بر دستگاه‌های خود اپل، می‌توانند با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند شرکت‌های سامسونگ، الجی، ویزیو و سونی و همچنین دستگاه‌های روکو و آمازون فایر TV نیز به اپلیکیشن Apple TV دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.