هواوی به‌زودی از دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند - تکفارس 
هواوی به‌زودی از دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند - تکفارس 

هواوی به‌زودی از دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند

خشایار جهانی
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - 19:30
هواوی به‌زودی از دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند - تکفارس 

هواوی قرار است دستگاه‌های جدیدی را تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند که یکی از آن‌ها یک دسکتاپ خواهد بود. طبق اخبار منتشرشده، دسکتاپ جدید هواوی دارای پردازنده ساخت خود هواوی، به نام Kunpeng 920 خواهد بود اما پردازنده گرافیکی این کامپیوتر ای‌ام‌دی R7 430 می‌باشد.

گفته شده است که این دسکتاپ دارای نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی است که می‌تواند کاربری عمومی و کاری داشته باشد. درمورد این دسکتاپ، قبلا خبرهایی منتشر شده بود اما هنوز هم نمی‌توان با اطمینان گفت که آن اخبار فاش‌شده مشخصات همین دسکتاپ را نمایش می‌داد. در هرصورت آن اخبار خبر از دسکتاپی با ۸ گیگابایت رم به‌همراه حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD می‌داد و علاوه‌بر آن، با درایو نوری، کیبورد، موس، شارژر ۱۸۰ واتی و سیستم‌عامل Kylin که ساخت خود هواوی است عرضه می‌شود.

پردازنده هواوی HiSilicon Kunpeng 920 با فرایند ۷ نانومتری براساس معماری آرم ساخته شده است که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود. این پردازنده دارای عملکردی فوق‌العاده بود.

هواوی که قبلا سابقه ساخت لپ‌تاپ‌های نسبتا خوبی داشته است امید دارد که بتواند در بخش دسکتاپ هم عملکردی مناسب داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این شرکت می‌تواند با اچ‌پی و دل رقابت کند یا نه.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.