لوگوی گوگل ویس تغییر کرد - تکفارس 
لوگوی گوگل ویس تغییر کرد - تکفارس 

لوگوی گوگل ویس تغییر کرد

حامد شهرزاد
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 22:30
لوگوی گوگل ویس تغییر کرد - تکفارس 

گوگل شروع به تغییر لوگوی بسیاری از سرویس‌های خود کرده است. لوگوی گوگل ویس (Google Voice) نیز به‌تازگی تغییر کرده است. لوگوی جدید در سایت مربوطه نمایش داده شده و مدتی طول می‌کشد تا تمامی کاربران این تغییر را تجربه کنند.

لوگوی گوگل ویس تغییر کرد - تکفارس 

ماه پیش بود که مشخص شد لوگوی گوگل ویس تغییر خواهد کرد. لوگوی جدید رنگ سبز جذاب‌تری دارد و دیگر خبری از طرح اپوستروف مانند نیست. همچنین طرح گوشی موجود در لوگو نیز دچار تغییراتی شده و یک طرح سیگنال نیز کنار این گوشی یافت می‌شود.

این لوگو برای اولین بار در وب‌سایت گوگل ویس توسط برخی کاربران دیده شد. کاربران دیگر همچنان لوگوی قدیمی را مشاهده می‌کنند. این به معنی آن است که گوگل به‌تدریج این تغییر را برای کاربران اعمال خواهد کرد.

لوگوی گوگل ویس تغییر کرد - تکفارس 

گوگل ویس سرویسی از طرف شرکت گوگل است که شماره تلفنی را به‌منظور تماس، پیام کوتاه و پیام صوتی در اختیار کاربر می‌گذارد. با این سرویس می‌توانید از طریق کامپیوتر تماس بگیرید و یا تماس‌هایتان را فوروارد کنید. این سرویس رایگان است و به خاطر امکانات مختلفی که در اختیار کاربر می‌گذارد، گزینه مناسبی برای کسانی است که امکانات بیشتری را نسبت به سرویس‌دهنده‌های مخابراتی می‌خواهند.

به‌زودی شاهد تغییر لوگوی اپلیکیشن اندروید این سرویس نیز خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید