شیائومی و اوپو مشتریان جدید تراشه اکسینوس هستند - تکفارس 
شیائومی و اوپو مشتریان جدید تراشه اکسینوس هستند - تکفارس 

شیائومی و اوپو مشتریان جدید تراشه اکسینوس هستند

مجید مهرعلی
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - 13:45
شیائومی و اوپو مشتریان جدید تراشه اکسینوس هستند - تکفارس 

با استناد به گزارش جدیدی از بیزنس کره‌ (Business Korea)، سامسونگ به دنبال آن است تا در کنار ویوو، شیائومی و اوپو را نیز به فهرست خریداران تراشه‌های خود اضافه کند تا گستره مشتریان اکسینوس وسعت بیشتری پیدا کند. گزارش یادشده ادعا می‌کند که گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای از دو سازنده چینی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند که در آنها از تراشه‌های اکسینوس سامسونگ استفاده شده است.

بنا بر گزارش موردبحث، شیائومی و اوپو برای تأمین تعداد تراشه موردنیاز خود و رسیدن به هدف افزایش طیف محصولات با دشواری‌هایی روبه‌رو شده‌ و به این دلیل روی به سری تراشه‌های اکسینوس سامسونگ آورده‌اند. قیمت رقابتی تراشه‌های شرکت کره‌ای، دیگر دلیل بزرگ شیائومی و اوپو برای تصمیم به خرید قطعات از سامسونگ بوده است.

در اوایل سال ۲۰۲۰، ویوو همکاری خود را با سامسونگ شروع  و از تراشه اکسینوس ۹۸۰ در ویوو S6 5G و از اکسینوس ۸۸۰ در ویوو Y70s استفاده کرد. سامسونگ در نظر دارد تا در تاریخ ۲۲ آبان (November 12) از نسل جدید تراشه‌های میان رده خود با نام اکسینوس ۱۰۸۰ رونمایی کند، قطعه‌ای که قرار است در ویوو X60 مورد استفاده قرار گیرد.

افزون بر موارد فوق، تراشه اکسینوس ۹۸۱ نیز در دست توسعه قرار دارد و به‌تازگی توانسته است از بلوتوث SIG تأییدیه دریافت کند. این قطعه می‌تواند همان تراشه‌ای باشد که به‌زودی مهمان گوشی‌های هوشمند شیائومی و اوپو می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید