احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S21 در ماه ژانویه - تکفارس 
احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S21 در ماه ژانویه - تکفارس 

احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S21 در ماه ژانویه

مهرداد میرشاهی
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - 09:33
احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S21 در ماه ژانویه - تکفارس 

سامسونگ احتمالاً خود را برای عرضه زودهنگام پرچمدار بعدی خود، یعنی سری گلکسی S21 آماده می‌کند. ماه گذشته شاهد حدس و گمان‌هایی بودیم که ادعا داشتند سامسونگ قصد دارد سری Galaxy S21 را اوایل ماه دسامبر عرضه سازد و همچنین اطلاعاتی منتشر شد که حاکی از آن هستند که سامسونگ هم اکنون در حال ساخت و توسعه گلکسی S21 است. آخرین گزارش‌ها نیز حکایت از عرضه این سری در بین ماه ژانویه تا فوریه ۲۰۲۱ میلادی دارند.

اطلاعات اخیر توسط وب‌سایت SamMobile با استناد به منبعی ناشناس در کره جنوبی منتشر شده است. این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ در اوایل ماه ژانویه آینده از سری گلکسی S21 رونمایی خواهد کرد و خود را برای عرضه جهانی در اواخر همان ماه یا اوایل فوریه آماده می‌سازد. به طور معمول، سری S سامسونگ در اواخر فوریه هر سال معرفی شده و در ماه مارس نیز روانه بازار می‌شود. هنوز دلیل تغییر برنامه‌های سامسونگ مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد که این قضیه با رویداد آیفون اپل ارتباط داشته باشد.

سامسونگ احتمالاً می‌خواهد با عرضه زودهنگام سری گلکسی S21 به عنوان قدرتمندترین گوشی های زمان خود، به دوره سلطنت گوشی های آیفون ۱۲ اپل خاتمه دهد. سری آیفون ۱۲ دو ماه زودتر از سری S سامسونگ روانه بازار می‌شود و ظاهراً سامسونگ قصد دارد این رویه را تغییر دهد. دلیل احتمالی دیگر نیز وضعیتی‌ست که پاندمی ویروس کرونا در دنیا پدید آورده است که به موجب آن، شرکت‌های جریان اصلی بازار مجبور هستند برای کاهش ضررهای مالی و حفظ رقابت با رقبای خود، تصمیماتی خاص بگیرند و رویه‌های خود را تغییر دهند.

شایان ذکر است که در حال حاضر این اطلاعات تنها در حد یک حدس و گمان هستند و باید منتظر تائید یا تکذیب این اطلاعات از سوی شرکت سامسونگ بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید