گزارش: سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ بهار ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد - تکفارس 
گزارش: سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ بهار ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد - تکفارس 

گزارش: سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ بهار ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۸ آبان ۱۳۹۹ - 15:00
گزارش: سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ بهار ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد - تکفارس 

به نظر می‌رسد که سرعت معرفی و عرضه به بازار گوشی های هوشمند هر لحظه سریع و سریع‌تر پیش می‌رود چراکه بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تنها پس از گذشت ۹ ماه از عرضه گلکسی Z فلیپ، نسخه بعدی آن را روانه بازار کند.

نکته جالب توجه اینجاست که شاهد یک به‌روزرسانی جزئی نخواهیم بود چراکه راس یانگ (Ross Young) از دیسپلی سرچ مدعی شده است این به‌روزرسانی‌ها و ارتقاء‌ها کاملاً چشمگیر هستند.

راس یانگ با انتشار توییتی در خصوص زمانه عرضه و انتظاری که از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ دارد بیان کرد:

گوشی Z فلیپ ۲ همراه با S21 عرضه نخواهد شد بلکه در بهار [سال آینده] شاهد انتشار آن خواهیم بود. من کاملاً تحت‌تاثیر به‌روزرسانی‌های این نسخه قرار گرفته‌ام.

ــ راس یانگ (@DSCCRoss) 28 اکتبر ۲۰۲۰ میلادی

در حال حاضر اصلاً مشخص نیست که این ارتقاء‌ها در چه زمینه‌هایی خواهند بود ولی بر اساس شواهد و قرائن، به نظر می‌رسد که نسل جدید سری سامسونگ گلکسی Z فلیپ از بدنه‌ای نازک‌تر و نمایشگرهای بزرگتری بهره خواهد برد.

در همین راستا، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش خارجی / بیرونی گلکسی Z فلیپ ۲ نسبت به قبل بزرگتر باشد و در عین حال، نمایشگر انعطاف‌پذیر نیز با شعاع تاشوی کوچکتر، در قالبی نازک‌تر از قبل باشد.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ علاوه بر ویژگی‌های جدید، در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم‌تر باشد. نظر شما در خصوص این گوشی تاشو چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟ لطفاً نظر و پیشنهاد خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید