بهترین گوشی های زیر ۲۰۰ دلار - تکفارس 
بهترین گوشی های زیر ۲۰۰ دلار - تکفارس 

بهترین گوشی های زیر ۲۰۰ دلار

بهترین گوشی های زیر ۲۰۰ دلار - تکفارس 

اگر به دنبال گوشی‌های هوشمند جدید با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار هستید، این مقاله فرصت مناسبی‌ست تا با بهترین گوشی های بازار با این محدوده قیمتی آشنا شوید و انتخاب بهتری داشته باشید.

اگر به دنبال یک تلفن قابل اعتماد با قیمت ۲۰۰ دلار یا کمتر باشید، شاید به نظر برسد که فهرست بلند بالایی برای انتخاب شما وجود نداشته باشد اما چند گزینه‌ هوشمند مقرون به صرفه وجود دارند که ما آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم از جمله گوشی‌هایی از سری موتو G موتورولا و یک گوشی هوشمند نیز از سری بسیار مقرون به صرفه‌ی E. گوشی‌هایی از شرکت‌های شناخته‌شده‌ای همچون سامسونگ و شیائومی که در بازار در دسترس قرار دارند، به خصوص که برچسب‌های قیمتی زیر ۲۰۰ دلار را با خود یدک می‌کشند و اتفاقاً از مشخصات مناسبی از جمله دوربین‌ خوب و طراحی‌‌ شایسته‌ای نیز برخوردار هستند.

در ادامه مقاله، به معرفی بهترین گوشی های بازار با قیمت برابر یا زیر ۲۰۰ دلار (از آنجایی که قیمت دلار در بازار کشور هر لحظه در حال افزایش است، نمی‌توان قیمت تومانی محصولات الکترونیکی را مدنظر قرار دارد، برای همین از قیمت جهانی استفاده می‌کنیم) می‌پردازیم تا اگر قصد گوشی ارزان‌قیمتی دارید، بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

سامسونگ گلکسی A01

سامسونگ گلکسی A01

Samsung Galaxy A01

با توجه به اینکه گوشی هوشمند گلکسی A01 سامسونگ به عنوان ارزان‌ترین گوشی این سری مطرح است، اما در کمال تعجب این دستگاه قیمت نسبتاً زیادی نسبت به مدل‌های مشابه دارد. از مشخصات و امکانات این گوشی می‌توان به دو درگاه سیم کارت، جک هدفون، باتری ۳ هزار میلی ‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، بهره‌مندی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و وجود دو سنسور دوربین در پشت این گوشی اشاره کرد.

موتورولا موتو G فست

موتورولا موتو G فست

Motorola Moto G Fast

علی‌رغم این که رزولوشن صفحه نمایش این گوشی از کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد اما باز هم در رده ۲۰۰ دلاری‌ها، دستگاهی ارزشمند محسوب می‌شود. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آن دارای حفره پانچ برای میزبانی دوربین سلفی است. پشت این هندست یک ماژول سه‌گانه دوربین به چشم می‌خورد و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ هم در داخل بدنه آن تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A11

سامسونگ گلکسی A11

Samsung Galaxy A11

گلکسی A11 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است و دوربین آن از سه لنز بهره می‌برد: دوربین اصلی دارای کیفیت  ۱۳ مگاپیکسل و دیگری یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض (الترا واید) و سومین سنسور هم یک لنز ۲ مگاپیکسلی است که برای تشخیص میدان عمق تصویر تعبیه شده است. این گوشی همچنین یک باتری قابل توجه ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا< (با استفاده از کارت‌های حافظه microSD) را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلفن از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند اما دارای جک هدفون هست. از نظر طراحی نیز با توجه به این موضوع که با یک گوشی مقرون به صرفه طرف هستیم، بد نیست.

موتورولا موتو E

موتورولا موتو E

Motorola Moto E

با این که این گوشی حتی به خوبی گوشی موتو جی فست که در بالا معرفی شد نیز نیست اما برچسب قیمتی آن حتی مقرون به صرفه‌تر از آن است. صفحه نمایش آن ۶.۲ اینچ است، تراشه ۶۳۲ این دستگاه را همراهی می‌کند و از ماژول دوربین دوگانه در قسمت پشتی نیز برخوردار است. این هندست دارای طراحی نوین و زیبایی است.

موتورولا موتو E6

موتورولا موتو E6

Motorola Moto E6

این گوشی ژوئن سال گذشته میلادی معرفی شد و در حال حاضر با قیمت کمتری در دسترس قرار دارد. این گوشی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود است و همچنین از جک هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تلفن ۵.۵ اینچی است. نکته‌ی عجیب این‌جا است که این گوشی هوشمند دارای پورت میکرو یو‌اس‌بی (Micro-USB) نیز هست که برای شارژ کردن گوشی استفاده می‌شود و به جای پورت جدیدتر USB-C استفاده شده است..

ال‌جی K40

ال‌جی K40

LG K40

گوشی هوشمند ال‌جی K40 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند فهرست ما است که با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار در دسترس قرار دارد. تلفن اندرویدی الجی K40، یک هندست میان‌رده است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، سنسور اثر انگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از یک پردازنده هشت هسته‌ای و یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

موتورولا موتو G7 پلی

موتورولا موتو G7 پلی

Motorola Moto G7 Play

گوشی موتو G7 Play یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه‌ی اندرویدی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، یک پوشش ضد آب و در قسمت پشتی هم دارای یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند برای کسانی که دوست دارند عکس‌های سلفی زیادی بگیرند، یک فلش هم در جلو گوشی تعبیه نموده تا تمام لحظات بیادماندنی آن‌ها روشن‌تر ثبت شود.

نظر شما در خصوص گوشی های معرفی شده در این مقالع چیست؟ آیا جای گوشی هوشمند دیگری را خالی می‌دانید؟ به نظر شما کدام یک از این دستگاه‌ها ارزش خرید بیشتری دارند؟ لطفاً نظر و پیشنهاد خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید