گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت می‌کنند - تکفارس 
گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت می‌کنند - تکفارس 

گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت می‌کنند

خشایار جهانی
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - 10:31
گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت می‌کنند - تکفارس 

گوشی‌های سری گلکسی S9 سامسونگ درحال دریافت بروزرسانی رابط کاربری OneUI 2.5 هستند. این بروزرسانی که فعلا در آلمان قابل دسترسی است به‌زودی برای بقیه نقاط دنیا هم منتشر می‌شود

این بروزرسانی شامل اضافه شدن ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد است. جذاب‌ترین قابلیتی که قرار است اضافه شود استفاده از Samsung Dex به‌صورت وایرلس خواهد بود. برای یادآوری باید گفت که Samsung Dex قابلیتی است که از طریق آن کاربر می‌تواند صفحه نمایش گوشی خود را به روی لپ‌تاپ بیندازد و آن را از طریق گوشی که نقش تاپ‌پد را دارد کنترل و استفاده کند.

قابلیت «وای‌فای هوشمندتر» نیز به کاربران اجازه می‌دهد که کیفیت ارتباط وای‌فای خود را بسنجند. همچنین کاربران می‌توانند رمز ورود وای‌فای را با دیگر دستگاه‌های سامسونگ به اشتراک بگذارند.

رابط کاربری OneUI 2.5 بهبودهایی را برای دوربین شامل می‌شود و پیشرفت‌هایی را در بخش پرو ویدئو خواهیم دید. همچنین کاربران می‌توانند فوکوس خودکار را از مرکز تصویر به چند قسمت تصویر انتقال دهند. علاوه‌بر این، از این به بعد کاربران این رابط کاربری می‌توانند با ابعاد تصویر ۲۱:۹ فیلمبرداری کنند.

از دیگر بخش‌هایی که دست‌خوش تغییرات و بهبودهایی شده است قسمت کیبورد سامسونگ، امکانات پیام‌رسان و استفاده از امکان حرکات ناوبری تمام صفحه با استفاده از لانچرهای ثالث مانند لانچر مایکروسافت و نوا لانچر است.

شما هم اگر یکی از دستگاه‌های گلکسی S9 و یا S9+ را دارید می‌توانید در روزهای آتی با رفتن به تنظیمات گوشی خود و قسمت بروزرسانی نرم‌افزار (Software Update) آپدیت جدید را دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.