خریداران جدید محصولات اپل اشتراک سه‌ماهه اپل آرکید را به صورت رایگان دریافت می‌کنند - تکفارس 
خریداران جدید محصولات اپل اشتراک سه‌ماهه اپل آرکید را به صورت رایگان دریافت می‌کنند - تکفارس 

خریداران جدید محصولات اپل اشتراک سه‌ماهه اپل آرکید را به صورت رایگان دریافت می‌کنند

مهرداد میرشاهی
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 23:00
خریداران جدید محصولات اپل اشتراک سه‌ماهه اپل آرکید را به صورت رایگان دریافت می‌کنند - تکفارس 

اپل سال گذشته پیشنهادی ویژه به خریداران جدید دستگاه‌های این شرکت ارائه داد: یک سال استفاده به صورت آزمایشی از اپل تی‌وی پلاس (Apple TV+). اینک اما، اگرچه این پیشنهاد همچنان در دسترس قرار دارد ولی این شرکت یک پیشنهاد ویژه دیگر نیز به مشتریان جدید خود ارائه می‌دهد.

از روز پنج شنبه ۱ آبان ماه (۲۲ اکتبر)، خریداران جدید آیفون، آیپد، مک، اپل تی‌وی یا آیپاد تاچ، اشتراک سه ماهه سرویس اپل آرکید (Apple Arcade) را دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن، می‌توانند به بیش از صدها بازی ویدئویی دسترسی یابند. پیش از امروز، اپل به کاربران تازه ثبت نام کرده خود، اشتراک یک ماهه رایگان ارائه می‌داد.

نسخه‌های رایگان اپل تی‌وی پلاس و اپل آرکید را می‌توان از طریق قابلیت Family Sharing تا سقف ۵ نفر از اعضای خانواده یا دوستان، به اشتراک گذاشت.

همانند سال گذشته، از این اشتراکات رایگان تنها می‌توانید یک بار استفاده کنید. بنابراین، اگر با خرید آیفون ۱۱ به اشتراک یک ساله رایگان TV+ دسترسی پیدا کرده‌اید، دیگر نمی‌توانید با خرید آیفون ۱۲ از این پیشنهاد ویژه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که اشتراگ رایگان یک ساله سرویس اپل تی‌وی پلاس را تا ماه فوریه ۲۰۲۱ میلادی تمدید کرده است. البته به شرطی که هنوز این اشتراک را لغو نکرده‌اید.

دوره رایگان اپل آرکید به تازگی معرفی شده است بنابراین برای همه افراد در دسترس قرار دارد و کسانی که برای نخستین بار یکی از دستگاه‌های ساخت اپل را خریداری می‌کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند. این دوره‌های آزمایشی به صورت خودکار با قیمت ۴٫۹۹ دلار تمدید می‌شوند مگر اینکه اقدام به لغو آن کرده باشید.

دوره‌های آزمایشی و رایگان به اپل کمک می‌کنند تا سرویس‌های محتوایی خود را گسترش داده و بر جامعه مخاطبین آن‌ها بی‌افزاید. اواخر سال گذشته میلادی، اپل با عرضه باندل Apple One، اشتراک‌های اپل موزیک، اپل آرکید، تی‌وی پلاس و سرویس iCloud را با یکدیگر ادغام کرد که پیشنهادی باارزش بالا محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید