ایرفون بی سیم Beats Flex اپل معرفی شد؛ قدمی رو به جلو با قیمت ۵۰ دلاری - تکفارس 
ایرفون بی سیم Beats Flex اپل معرفی شد؛ قدمی رو به جلو با قیمت ۵۰ دلاری - تکفارس 

ایرفون بی سیم Beats Flex اپل معرفی شد؛ قدمی رو به جلو با قیمت ۵۰ دلاری

مهرداد میرشاهی
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 22:14
ایرفون بی سیم Beats Flex اپل معرفی شد؛ قدمی رو به جلو با قیمت ۵۰ دلاری - تکفارس 

شرکت اپل در جریان رویداد «Hi Speed» خود رسماً از ایرفون بی سیم Beats Flex رونمایی کرد که نسبت به ایرفون‌های BeatsX این شرکت، پیشرفت‌های زیادی به خود دیده و با برچسب قیمتی بسیار کم ۴۹٫۹۹ دلاری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. قیمت جدید این محصول، Beats Flex را به ارزان‌ترین ایرفون بی سیم اکوسیستم ایرفون و سری محصولات Beats اپل تبدیل می‌کند. از آنجایی که اپل در جعبه گوشی های آیفون ۱۲ هیچ شارژر یا ایرفونی قرار نمی‌دهد، این قیمت کم، قطعاً جالب توجه خواهد بود.

همانند BeatsX، ایرفون‌های جدید Beats Flex به صورت ایرفون بی سیم و بلوتوثی هستند که بین دو هدفون، بندی وجود دارد که دور گردن قرار می‌گیرد و دسترسی به کنترل‌های فیزیکی این محصول را مهیا می‌کند. Beats Flex در قالب چهار رنگ در دسترس قرار می‌گیرد؛ نسخه مشکی و زر این هدفون را می‌توان از هم اکنون پیش خرید کرد. این ایرفون در تاریخ (۲۱ اکتبر) عرضه خواهد شد و نسخه‌های خاکستری و آبی آن نیز اوایل سال آینده میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت.

بیتس فلکس از یک درایور لایه‌ای اختصاصی با آکوستیک دومحفظه‌ای برای دستیابی به صدایی غنی و متعادل با جدایی از استریو بهره می‌برد. بخش لیزری میکرو-تهویه و زاویه بهینه درایور باعث می‌شود تا فشار کمتری به گوش کاربر وارد شود و انتقال صدا نیز به صورت دقیق صورت گیرد. علاوه بر این، علاوه بر این، شاهد یک پردازنده دیجیتال پیشرفته صدا و برای باس دقیق، میانه‌های با حساسیت بالا و اعوجاج کم در منحنی فرکانس نیز هستیم.

از نظر طراحی، Beats Flex از کابل سبک و راحت Flex-Form ساخته شده از نیتینول بادوام برای اتصال به گوش کاربر بهره می‌برد. همانند نسل پیشین این سری ایرفون، یعنی BeatsX، ایرهای Beats Flex نیز به صورت مغناطیسی، زمانی که کاربر از آن‌ها استفاده نمی‌کند، به یکدیگر متصل می‌شوند تا ایمن بمانند. به طور کلی، ایرفون Beats Flex نسبت به BeatsX، حدود ۸ برابر سبک‌تر است.

Beats Flex همچنین از پخش / مکث (Play/Pause) خودکار نیز پشتیبانی می‌کند؛ زمانی که ایرفون‌ها در گوش شما قرار دارند، موسیقی موردنظر پخش می‌شود و زمانی که آن‌ها را به گردن خود آویزان کرده‌اید، شاهد متوقف شدن موسیقی هستیم. ایرهای این ایرفون در قالب چهار اندازه در دسترس قرار می‌گیرند تا برای افراد با اندازه گوش و سر متفاوت، مناسب باشد.

همانند BeatsX، ایرفون Beats Flex نیز شامل تراشه W1 اپل است که از جفت شدن سریع با دستگاه‌های مبتنی بر iOS 14 پشتیبانی می‌کنند؛ همگام‌سازی iCloud برای جابجایی یکپارچه بین دستگاه‌ها، Audio Sharing برای زمانی که دو مجموعه از ایرفون‌های سازگار بیتس و ایرپادز بتوانند به دستگاهی مشابه متصل شوند، از جمله دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ایرفون محسوب می‌شود.

کنترل‌های روی دستگاهی که روی کابل این ایرفون قرار دارد، حاوی میکروفونی داخلی است که شامل ویژگی‌هایی نظیر کاهش نویز باد و بهینه‌سازی وضوح صدا می‌شود. علاوه بر این‌ها، کنترل‌های فیزیکی این محصول شامل دکمه‌هایی برای تنظیم میزان صدا، کنترل پخش، گرفتن تماس‌های تلفنی و دسترسی به سیری (Siri) نیز می‌شود.

Beats Flex با یک بار شارژ، تا ۱۲ ساعت قابل استفاده است و شارژ آن‌ها نیز با اتصال USB-C صورت می‌گیرد تا بتوان از مجموعه شارژ‌های گسترده‌ای استفاده کرد. شارژ ۱۰ دقیقه‌ای Fast Fuel زمانی که باتری ایرفون ضعیف است تا سقف ۱٫۵ ساعت پخش موسیقی را ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید