ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass معرفی شدند - تکفارس 
ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass معرفی شدند - تکفارس 

ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass معرفی شدند

مهرداد میرشاهی
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - 22:31
ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass معرفی شدند - تکفارس 

شرکت ردمی سرانجام از جدیدترین ایرفون‌های خود با نام ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass رونمایی کرد. هر دو محصول برچسب قیمتی مقرونه به صرفه‌ای دارند و از طراحی ضد آب و استاندارد IPX4 و قابلیت جفت شدون دوتایی بهره می‌برند.

Redmi EarBuds 2C

این ایرباد که به صورت جمع و جور یا کامپکت است، حاوی یک کیف حمل پلاستیکی می‌شود که عمر باتری این محصول را تا ۱۲ ساعت افزایش می‌دهد. این ایرباد از کنترل‌های رسمی پشتیبانی می‌کند و می‌توان دستیار صوتی مورد نظر خود را در اندروید و iOS فعال کنید.

اتصال این ایرباد از طریق فناوری بلوتوث ۵٫۰ صورت می‌گیرد و ایربادز ۲C می‌تواند بین حالت مونو  و استریو تغییر یابد؛ به این معنا که می‌توانید از هر یک از این بادها به صورت جداگانه استفاده کنید. شارژ این محصول نیز با اتصال microUSB انجام می‌شود.

ردمی ایربادز ۲C در قالب دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود و وزن هر کدام از این بادها ۴٫۱ گرم است. محصول موردبحث با قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شود و هم اینک می‌توان از سایت رسمی شیائومی نسبت به خرید آن اقدام کرد.

Redmi SonicBass

ردمی SonicBass از طراحی دورگردنی بهره می‌برد و شاهد دکمه‌های فیزیکی در سمت راست آن هستیم. همانند ایربادز ۲C، این ایرباد نیز از طراحی ضد آب و استاندارد IPX4 بهره می‌برد و با یک بار شارژ آن، می‌توان تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کرد. محصول یادشده درایورهای ۹٫۲ میلی‌متری را ارائه می‌دهد و به قابلیت جفت‌سازی دوتایی و میکروفون دوگانه برای حذف نویز پس‌زمینه مجهز است.

ردمی ایربادز ۲C و ردمی SonicBass معرفی شدند - تکفارس 

ردمی SonicBass با قیمت ۱۸ دلار عرضه می‌شود و در قالب دو رنگ سیاه و آبی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید