استفاده از مایکروسافت تیمز در حال آفلاین امکان‌پذیر شد - تکفارس 
استفاده از مایکروسافت تیمز در حال آفلاین امکان‌پذیر شد - تکفارس 

استفاده از مایکروسافت تیمز در حال آفلاین امکان‌پذیر شد

مجید مهرعلی
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - 16:30
استفاده از مایکروسافت تیمز در حال آفلاین امکان‌پذیر شد - تکفارس 

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه کار گروهی است که به بسیاری از افراد کمک می‌کند تا در این روزها بتوانند در خانه وظایف خود را انجام دهند. برای اینکه تجربه استفاده از تیمز بهتر و در نتیجه بازده کار افراد بالاتر رود، مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی را به این پلتفرم اضافه کرده است. جدیدترین قابلیتی که غول نرم‌‌افزاری به اپلیکیشن موردبحث افزوده، ویژگی حالت آفلاین است.

حالت آفلاین جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به اتصال به اینترنت، گفنگوهای اخیر، کانال‌ها و علاوه بر این، محتواهایی را که پیش‌تر پین کرده‌اند مورد کاوش و جستجو قرار دهند. افزون بر این، کاربران می‌توانند پیام‌های خود را در حالت آفلاین بنویسند و آماده کنند، مادامی که دستگاه کاربر به اینترنت متصل گردد پیام‌های یادشده به‌صورت خودکار ارسال خواهند شد. فایده این ویژگی در مواقع‌‌ای بیشتر آشکار می‌شود که نیاز به جمع‌آوری اطلاعات از گفتگوهای گروه خود را دارید اما اینترنت ضعیف و یا قطع است.

حالت آفلاین یکی از قابلیت‌هایی است که بیشترین درخواست را از طرف کاربران داشته است. اولین درخواست‌ها در رابطه با ویژگی موردبحث در سال ۲۰۱۸ صورت گرفته بود. سال گذشته مایکروسافت رسماً اعلام کرد که در حال کار بروی حالت آفلاین است، اما از ارائه بازه زمانی مشخص سر باز زد.

اگر شما از کاربران تیمز هستید، نظر خود را در رابطه با قابلیت جدید با ما در میان بگزارید و بگویید که آیا این ویژگی تأثیری در بازده کاری شما داشته است یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.