لنوو نمایشگر جدید خود را وارد بازار کرد - تکفارس 
لنوو نمایشگر جدید خود را وارد بازار کرد - تکفارس 

لنوو نمایشگر جدید خود را وارد بازار کرد

مجید مهرعلی
۵ مهر ۱۳۹۹ - 08:00
لنوو نمایشگر جدید خود را وارد بازار کرد - تکفارس 

لنوو به‌تازگی نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی جدیدی را به بازار عرضه کرده است. ویژگی بارز این محصول داشتن یک دوربین Full HD و یک میکروفون به‌صورت پیش‌فرض است. قیمت این دستگاه در چین برابر با ۱۴۹۹ یوان است که می‌توان آن را حدوداً برابر با ۲۲۰ دلار دانست.

نمایشگر IPS موردبحث از رزولوشن Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند و وسعت رنگی برابر با ۷۲ درصد از استاندارد NTSC را به ارمغان می‌آورد. دوربین تعبیه‌شده در نمایشگر نیز از عملکرد مادون‌قرمز (Infrared) پشتیبانی می‌کند و با استفاده از فناوری ویندوز فیس (Windows Face) می‌توان از آن در تشخیص چهره نیز بهره برد.

در زمینه اتصال، نمایشگر کوچک اندازه لنوو دارای دیسپلی‌پورت ۱٫۲، HDMI 1.4 و رابط کاربری VGA است.  یک ورودی USB 3.0 در بالا و دو ورودی USB 3.0 نیز در پایین دستگاه تعبیه شده است. علاوه بر این، نمایشگر جدید لنوو از گیره VESA پشتیبانی می‌کند تا بتوان آن را به دیوار نیز وصل کرد.

به‌علاوه، نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی لنوو مجهز به آرایشی دوتایی از میکروفون‌ و بلندگو است. پایه‌ای نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که می‌توان با آن پنل نمایشگر را تنظیم کرد. در پایه یادشده یک فرورفتگی نیز طراحی شده است تا بتوان به‌راحتی یک گوشی هوشمند را روی آن قرار داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید