تغییرات جدید در ایستاگرام؛ رقابت نزدیک‌تر با تیک‌تاک - تکفارس 
تغییرات جدید در ایستاگرام؛ رقابت نزدیک‌تر با تیک‌تاک - تکفارس 

تغییرات جدید در ایستاگرام؛ رقابت نزدیک‌تر با تیک‌تاک

خشایار جهانی
۳ مهر ۱۳۹۹ - 21:30
تغییرات جدید در ایستاگرام؛ رقابت نزدیک‌تر با تیک‌تاک - تکفارس 

برای بهبود بخش  Reels در ایستاگرام، قرار است تغییرات جدیدی را در این پلتفرم اعمال شود که شامل ساخت کلیپ‌ها تا ۳۰ ثانیه به‌جای محدودیت ۱۰ ثانیه‌ای، برش و حذف هرکلیپی نیز می‌باشد.

این‌ها تغییرت عمده‌ای هستند که مطمئنا به بهبود و توسعه اینستاگرام کمک می‌کنند. درحالی که این شرکت هنوز برای جایگزینی نرم‌افزار فیلتر شده تیک‌تاک فاصله دارد اما در تلاش است تا زودتر به این مهم دست یابد، به‌همین دلیل این ویژگی جدید بخش Reels در اینستاگرام می‌تواند به توسعه این پلتفرم در کشورهایی که تیک‌تاک فیلتر است (مانند هند و آمریکا) کمک شایانی کند.

علاوه‌بر اینستاگرام، شرکت‌های دیگری نیز هستند که می‌خواهند به رقابت تیک‌تاک بروند. یوتیوب در آخرین اقدام خود بخش Short یا کوتاه را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با اسفاده از موبایل خود کلیپ‌های کوتاه بسازند. درهمین‌حال، هند با مسدود کردن تیک‌تاک جا را برای برنامه‌های مشابه مانند Roposo ،Mitron، ShareChat و Chingari باز کرده است.

از آن‌جا که احساسات ضدچینی درحال افزایش است و برنامه‌های مشابه تیک‌تاک درحال انتشار و توسعه هستند کار برای این شرکت و پلتفرم چینی بسیار سخت خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.