اسامی مدل‌های آیفون ۱۲ در آستانه معرفی آن‌ها لو رفت - تکفارس 
اسامی مدل‌های آیفون ۱۲ در آستانه معرفی آن‌ها لو رفت - تکفارس 

اسامی مدل‌های آیفون ۱۲ در آستانه معرفی آن‌ها لو رفت

افشین نوری
۲ مهر ۱۳۹۹ - 11:30
اسامی مدل‌های آیفون ۱۲ در آستانه معرفی آن‌ها لو رفت - تکفارس 

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی سری آیفون ۱۲، جزئیات بیشتری درباره این سری در حال منتشر شدن است. حالا اطلاعاتی در مورد اسامی گوشی‌های این سری لو رفته است.

طبق این اطلاعات، چهار مدل آیفون ۱۲ دارای اسامی آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس خواهند بود. بنابراین، مدل ۵.۴ اینچی این سری، آیفون ۱۲ مینی و مدل ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۲ پرو مکس نامیده خواهد شد، در حالیکه دو مدل دیگر با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نام خواهند داشت. به نظر می‌رسد که این اسامی، به‌جز در مورد مدل مینی، با نامگذاری اپل همخوانی داشته باشند.

آیفون ۱۲ مینی، اولین آیفون اپل با پسوند مینی خواهد بود. کوپرتینویی‌ها این پسوند را قبلا برای دستگاه‌های آیپد و مک استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد که احتمال استفاده آن برای آیفون‌ها نیز وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، مدل‌های ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲، مانند مدل‌های آیفون ۱۱، دارای نمایشگرهای ناچ‌دار خواهند بود. اما مدل ۵.۴ اینچی از یک نمایشگر با ناچ نسبتا باریک برای نشان دادن اطلاعات روی صفحه‌نمایش در لبه‌های بالا استفاده خواهد کرد.

همچنین براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش شده است، آیفون ۱۲ قیمتی بین ۶۹۹ دلار تا ۷۴۹ دلار خواهد داشت، در حالیکه قیمت آیفون ۱۲ مکس بین ۷۹۹ دلار تا ۸۴۹ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود که مدل‌های پرو و پرو مکس بین ۱۱۰۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید