ریلمی ۷i با چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ معرفی شد - تکفارس 
ریلمی ۷i با چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ معرفی شد - تکفارس 

ریلمی ۷i با چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ معرفی شد

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - 10:30
ریلمی ۷i با چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ معرفی شد - تکفارس 

ریلمی اوایل این ماه گوشی‌های ریلمی ۷ و ۷ پرو را در هند معرفی کرد. حالا امروز این شرکت یک عضو جدید به نام ریلمی ۷i به این سری اضافه کرده که مشخصات آن به صورت زیر است.

ریلمی ۷i مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ است و از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این در حالی است که ریلمی ۷ از چیپست هلیو G95 بهره می‌برد و رزولوشن نمایشگر آن +FHD است.

ریلمی ۷i  همچنین برخلاف ریلمی ۷ که دارای حسگر اثرانگشت کناری است، یک حسگر اثرانگشت در پشت خود دارد. با این‌حال، ریلمی ۷i، مثل ریلمی ۷، انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد، اما این باتری به جای فناوری شارژ ۳۰ واتی از  فناوری ۱۸ واتی استفاده خواهد کرد.

طراحی پشت ریلمی ۷i هم متفاوت از ریلمی ۷ است و دوربین‌های پشت آن شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، التراواید ۸ مگاپیکسلی، مونوکروم ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسی می‌شوند. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در داخل هول پانچ است.

ریلمی ۷i در رنگ‌های آبی وسبز معرفی شده است و فقط یک ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ مگاپیکسلی دارد. قیمت آن ۲۱۵ دلار تعیین شده و از تاریخ ۱۸ سپتامبر از طریق وب‌سایت رسمی ریلمی قابل خرید خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید