ثبت و بررسی برنامه‌های سازگار با iOS 14 در اپ استور - تکفارس 
ثبت و بررسی برنامه‌های سازگار با iOS 14 در اپ استور - تکفارس 

ثبت و بررسی برنامه‌های سازگار با iOS 14 در اپ استور

امیر عسگری
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - 20:30
ثبت و بررسی برنامه‌های سازگار با iOS 14 در اپ استور - تکفارس 

پس از اینکه اپل اعلام کرد iOS 14 را امروز به صورت عمومی منتشر می‌کند، پذیرش برنامه‌های سازگار با iOS 14،iPadOS 14 و watchOS 7 و tvOS 14 را در اپ استوز آغاز کرده است.همه نسخه‌های GM سیستم‌ عامل‌های جدید اپل به غیر از macOS Big Sur از امروز منتشر می‌شوند. به گفته اپل توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های سازگار با iOS 14 و iPadOS 14 را ارائه دهند. این مورد درباره برنامه‌های سازگار با watchOS 7 و tvOS 14 نیز صادق است. این برنامه‌ها شامل ابزارک‌ها، App Clips و ARKit می‌شوند. بیانیه‌ای نیز در این رابطه منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌فرمایید:

از آماده بودن و سازگار بودن برنامه‌های خود با iOS 14 و iPadOS 14 مطمئن شوید. با استفاده از App Clips راهی سریع را برای تعامل کاربران با بخشی از برنامه‌های خود قرار دهید. اجازه بدهید تا کاربران برنامه‌ شما را با ابزارک‌های جدید در صفحه اصلی آیفون تجربه کنند. با استفاده از ARKit و RealityKit و ویژگی‌های جدید و واقعی‌تر به ایده‌های واقعیت افزوده خود جان تازه‌ای ببخشید. و بسیاری کارهای دیگر.

توسعه‌دهندگان باید از Xcode 12 GM Seed برای ثبت و بررسی برنامه‌های خود استفاده کنند. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وب‌سایت توسعه‌دهندگان اپل مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید