سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را خواهد ساخت - تکفارس 
سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را خواهد ساخت - تکفارس 

سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را خواهد ساخت

مجید مهرعلی
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - 16:00
سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را خواهد ساخت - تکفارس 

کوالکوم قصد دارد هرچه سریع‌تر جدیدترین تراشه پرچم‌دار خود را معرفی کند، تراشه‌ای که انتظار می‌رود اسنپ‌دراگون ۸۷۵ نامیده شود. با استناد به برخی گزارش‌ها از کره جنوبی، شرکت سامسونگ سمیکنداکتر (Samsung Semiconductor) توانسته است پیشنهاد بهتری نسبت به TSMCروی میز بگذارد و قرار است ساخت تمام تراشه‌های گوشی‌های پرچم‌دار در سال آینده را بر عهده بگیرد.

سامسونگ سمیکنداکتر یکی ار زیرمجموعه‌های سامسونگ الکترانیکس (Samsung Electronics) است و در ۲۰ سال اخیر خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نیمه‌رساناها معرفی کرده است. معامله صورت‌ گرفته توسط غول کره‌ای به تثبیت این جایگاه کمک خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که معامله یادشده شامل تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ می‌شود و مبلغی بین ۸۵۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار خرج روی دست کوالکوم خواهد گذاشت.

شرکت تراشه شهر سن دیگو در اوایل این ماه در رویداد IFA 2020 کنفرانسی را برگزار کرد که در آن بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند روی صحنه آمده و در وفاداری خود نسبت به تراشه‌های اسنپ‌دراگون سوگند یادکردند. در میان این شرکت‌ها اوپو و شیائومی نیز حضور داشتند و انتظار می‌رود جدیدترین گوشی می (Mi) پرچم‌دار با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ در ماه مارس پیش رو معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.