دراپ باکس روی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ جدیدی کار می‌کند - تکفارس 
دراپ باکس روی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ جدیدی کار می‌کند - تکفارس 

دراپ باکس روی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ جدیدی کار می‌کند

مهرداد میرشاهی
۹ شهریور ۱۳۹۹ - 08:29
دراپ باکس روی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ جدیدی کار می‌کند - تکفارس 

به تازگی نسخه ویندوز ۱۰ جدیدی از سرویس ذخیره‌سازی ابری دراپ باکس در فروشگاه مایکروسافت رویت شده که مشخص می‌سازد این شرکت در حال کار روی اپلیکیشن جدیدی برای سیسیپتم عامل ویندوز ۱۰ است.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را ذخیره کرده و همه جا و از طریق سایر دستگاه‌ها نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید، یک نسخه پشتیبان روی رایانه شخصی خود بگیرید، تمام فعالیت‌های حساب کاربری خود را پیگیری کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن همان برنامه‌ای‌ست که می‌توان مستقیماً از سایت Dropbox دانلود کرد اما در حال حاضر روی فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) نیز در دسترس قرار دارد. با این حال، اپلیکیشن ویندوز ۱۰ جدید دراپ باکس تنها برای نسخه Build 20197 ویندوز ۱۰ و نسخه‌های بالاتر در دسترس قرار دارد که اینک کاربران اینسایدر مایکروسافت به آن دسترسی دارند.

با این حال، طبق توضیحات مندرج در صفحه رسمی این اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت، این برنامه در قالب نسخه بتای خصوصی در دسترس قرار دارد و به همین جهت، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی قابلیت‌های بیشتری برای آن است و نسخه نهایی، با پیشرفت‌ها و بهبودهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

دراپ باکس محتوای ابری شما و فایل‌های سنتی‌ِتان را با ابزارهایی که دوست دارید، همراه می‌سازد – بنابراین می‌توانید آن‌ها را سازمان‌دهی کنید، متمرکز بمانید و با تیم خود همگام شوید. با داشتن همه فایل‌های خود در یک مکان مرکزی، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در همه دستگاه‌های خود هم‌گام‌سازی کنید و هر زمان و هر جایی که خواستید، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که نسخه بتای خصوصی است. [بنابراین] برای بتای عمومی منتظر بمانید.

برای مشاهده این اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت از این نشانی استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید